Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2025 17:58 

Hardtraxx Veteran

Opgekonkerd & EQUAL2 & Invaderz - TURN ON THE MICROWAVE (?)

Label: ?
WEB release: 10/10/2025

Tracks:

01. Opgekonkerd & EQUAL2 & Invaderz - TURN ON THE MICROWAVE

Samples:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2025 18:59 

Hardtraxxer

Yusu kk herrie en echt niemand kan mij overtuigen dat dit oprecht muziek genoemd kan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2025 13:42 

Hardtraxx Veteran

Rubrix schreef:
Yusu kk herrie en echt niemand kan mij overtuigen dat dit oprecht muziek genoemd kan worden

Invaderz & Opgekonkerd & EQUAL2 > Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers

Dit is pas échte euphoric hardstyle. :loving: Hier zitten, naast de geweldige melodieën tenminste nog kicks in. Dat kun je bij die 3 laatstegenoemden niet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 16:36 

Hardtraxx Elite

Hier krijg ik ook wel een beroerte van
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 18:38 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Rubrix schreef:

Invaderz & Opgekonkerd & EQUAL2 > Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers

Dit is pas échte euphoric hardstyle. :loving: Hier zitten, naast de geweldige melodieën tenminste nog kicks in. Dat kun je bij die 3 laatstegenoemden niet zeggen.

Hee geluksvogel, eindelijk iemand die op je topics reageert. Het waren 150 loze pogingen maar eindelijk hapt er iemand :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 18:46 

Hardtraxx Veteran

Bro is ongesteld vandaag ofzo :lol: Ik deel gewoon tracks die ik leuk vind, kom roke
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 19:21 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Het ietwat merkwaardige is dat hier vrij objectief gezien geen kicks in de drop (of whatever je die marteling zou willen noemen) zitten, alleen maar bass. Bass zonder kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 19:28 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Zaagkick schreef:

Het ietwat merkwaardige is dat hier vrij objectief gezien geen kicks in de drop (of whatever je die marteling zou willen noemen) zitten, alleen maar bass. Bass zonder kick.

Fair. Mss kunnen ze wat kick lenen van hhz, wsz en nc, dan mogen hhz, wsz en nc misschien wat bass lenen van invaderz en de rest :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2025 10:59 

Hardtraxx Addict

Wat n papzakken zijn die Equal 2 en invaderz eix.
DIe vreten wel genoeg uit de microwaveh ja
Forumoverzicht » Releases » Hardcore