Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 17 hours ago
Opgekonkerd & EQUAL2 & Invaderz - TURN ON THE MICROWAVE (?)

Label: ?
WEB release: 10/10/2025

Tracks:

01. Opgekonkerd & EQUAL2 & Invaderz - TURN ON THE MICROWAVE

Samples:

Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Yusu kk herrie en echt niemand kan mij overtuigen dat dit oprecht muziek genoemd kan worden
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Rubrix wrote:Yusu kk herrie en echt niemand kan mij overtuigen dat dit oprecht muziek genoemd kan worden
Invaderz & Opgekonkerd & EQUAL2 > Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers

Dit is pas échte euphoric hardstyle. :loving: Hier zitten, naast de geweldige melodieën tenminste nog kicks in. Dat kun je bij die 3 laatstegenoemden niet zeggen.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Hier krijg ik ook wel een beroerte van
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zaagkick wrote:
Rubrix wrote:Yusu kk herrie en echt niemand kan mij overtuigen dat dit oprecht muziek genoemd kan worden
Invaderz & Opgekonkerd & EQUAL2 > Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers

Dit is pas échte euphoric hardstyle. :loving: Hier zitten, naast de geweldige melodieën tenminste nog kicks in. Dat kun je bij die 3 laatstegenoemden niet zeggen.
Hee geluksvogel, eindelijk iemand die op je topics reageert. Het waren 150 loze pogingen maar eindelijk hapt er iemand :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Bro is ongesteld vandaag ofzo :lol: Ik deel gewoon tracks die ik leuk vind, kom roke
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Zaagkick wrote: Dit is pas échte euphoric hardstyle. :loving: Hier zitten, naast de geweldige melodieën tenminste nog kicks in. Dat kun je bij die 3 laatstegenoemden niet zeggen.
Het ietwat merkwaardige is dat hier vrij objectief gezien geen kicks in de drop (of whatever je die marteling zou willen noemen) zitten, alleen maar bass. Bass zonder kick.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
Zaagkick wrote: Dit is pas échte euphoric hardstyle. :loving: Hier zitten, naast de geweldige melodieën tenminste nog kicks in. Dat kun je bij die 3 laatstegenoemden niet zeggen.
Het ietwat merkwaardige is dat hier vrij objectief gezien geen kicks in de drop (of whatever je die marteling zou willen noemen) zitten, alleen maar bass. Bass zonder kick.
Fair. Mss kunnen ze wat kick lenen van hhz, wsz en nc, dan mogen hhz, wsz en nc misschien wat bass lenen van invaderz en de rest :P :P
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2022
last seen 2 days ago
Wat n papzakken zijn die Equal 2 en invaderz eix.
DIe vreten wel genoeg uit de microwaveh ja