Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu - The Wild Side (NEO106)

Label: Neophyte Records
WEB release: 18/12/2014

Tracks:
01. Nosferatu - The Wild Side

Samples:


Bron:
Neophyte Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer een artiest verloren aan het TIH virus, wat een slappe track zeg. Zonde :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap wel waarom Enzyme dit niet wil uitbrengen.

De kick is 'Hardstyle', die is er dus gewoon niet.

Bedroevend slecht hoor dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:27 
 
Hardtraxxer

Eens met de rest. Maak beter geen muziek in plaats van deze herrie :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En weer een artiest verloren aan het TIH virus, wat een slappe track zeg. Zonde :cry:

Helaas... Was ook wel te verwachten, op die laatste mix CD van Syndicate viel het me ook al op dat er vooral TiH op stond en zijn laatste producties zoals Manslaughter en Hell pasten ook niet meer bij Enzyme eigenlijk.
Ik hoop wel dat ie nog van plan is om een beetje fatsoenlijke producties af te leveren die niet zoveel naar TiH toe neigen als deze plaat, maar ik vrees van niet.

dave schreef:
De kick is 'Hardstyle', die is er dus gewoon niet.

Hardstyle heeft geen kick? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Steffnov schreef:
En weer een artiest verloren aan het TIH virus, wat een slappe track zeg. Zonde :cry:

Helaas... Was ook wel te verwachten, op die laatste mix CD van Syndicate viel het me ook al op dat er vooral TiH op stond en zijn laatste producties zoals Manslaughter en Hell pasten ook niet meer bij Enzyme eigenlijk.
Ik hoop wel dat ie nog van plan is om een beetje fatsoenlijke producties af te leveren die niet zoveel naar TiH toe neigen als deze plaat, maar ik vrees van niet.

dave schreef:
De kick is 'Hardstyle', die is er dus gewoon niet.

Hardstyle heeft geen kick? :')


Ja, Vind jij van wel dan? De kick in Hardstyle is in 2010 overleden. Net zoals de Mainstream Hardcore. Althans, dit is mijn menig he
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 18:27 
 
Hardtraxxer

K'vind die vage geluidjes nog wel vet, kick is inderdaad niet best.
Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:31 
 
Hardtraxxer

Hell op Enzyme daarentegen vind ik lekkerder :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Ja, Vind jij van wel dan? De kick in Hardstyle is in 2010 overleden. Net zoals de Mainstream Hardcore.
Althans, dit is mijn menig he


Album van Angerfist al eens goed beluisterd? Daar staan prima hoge kwaliteit mainstream platen op hoor net als de nieuwe plaat van Miss K8 btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
dave schreef:
Ja, Vind jij van wel dan? De kick in Hardstyle is in 2010 overleden. Net zoals de Mainstream Hardcore.
Althans, dit is mijn menig he


Album van Angerfist al eens goed beluisterd? Daar staan prima hoge kwaliteit mainstream platen op hoor net als de nieuwe plaat van Miss K8 btw


Ja, vind het geen best album maar is nog niet zo slecht als de vorige, maar vind het nog steeds een beetje standaard. De mainstream is al een jaartje of 4 een uitgekauwd recept. Als ik bijvoorbeeld kijk naar Amnesys nu en 6 jaar geleden is er een wereld van verschil. Nu is hij veel toegankelijker met zijn TIH meuk. Maar 6 jaar geleden bombardeerde hij ons met tracks als Underground Revolution , Catastrophes , 4d Future en Slash Com met een en al agressiviteit. Ik mis nu die agressiviteit bij The PLayah, Amnesys , Nosferatu, Enz.....wat ze eerst wel hadden.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore