die andere 2 zijn juist hele dikke platen..juist niet zo mainstream en dan vooral PoopGrozny wrote:Sick of it All!![]()
![]()
Hate on Yourself is ook wel lekker maar die andere 2 zijn niet mijn ding.
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
Hardcore is eigenlijk nooit echt mijn ding geweest. Ik vind Sick of it All en Hate on Yourself waarschijnlijk lekker omdat ze wat op Hardstyle lijkenIntervention wrote:die andere 2 zijn juist hele dikke platen..juist niet zo mainstream en dan vooral PoopGrozny wrote:Sick of it All!![]()
![]()
Hate on Yourself is ook wel lekker maar die andere 2 zijn niet mijn ding.
Veel Angerfist tracks vind ik ook lekker, en volgens mij is dat wel het toppunt van mainstream-hardcore
Ik vind Sick of it All en Hate on Yourself waarschijnlijk lekker omdat ze wat op Hardstyle lijken
Sorry, weet niet hoe ik het anders uit kan leggenD-Nemacyst wrote:Ik vind Sick of it All en Hate on Yourself waarschijnlijk lekker omdat ze wat op Hardstyle lijken
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
bedoel je omdat ze zo euphories zijn (melodieus)Grozny wrote:Sorry, weet niet hoe ik het anders uit kan leggenD-Nemacyst wrote:Ik vind Sick of it All en Hate on Yourself waarschijnlijk lekker omdat ze wat op Hardstyle lijken
gewoon, typische mainstream. 
Euforisch zou ik het ook niet noemen. Zoiets als Choirs of Euphoria is dat meer, ( Hele wijde synths met meestal chorus erdoor en meerdere melo's door elkaar.
Euforisch zou ik het ook niet noemen. Zoiets als Choirs of Euphoria is dat meer, ( Hele wijde synths met meestal chorus erdoor en meerdere melo's door elkaar.
dit dus....als je zegt mainstream denk ik aan dit soort platen/alles van MOHD-Nemacyst wrote:gewoon, typische mainstream.