Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Nitrogenetics - Only Pain Is Real (HB2797)

Label: Hardcore Blasters
Vinyl release: NNB
WEB release: 28/01/2013

A1. Only Pain is Real
A2. Moment of Clarity
B1. Nervous Tension
B2. Hate Incorporated (Pandorum remix)

Samples:

Bron: Hardcore Blasters
Last edited by Steffnov on 25 Jan 2013 23:16, edited 3 times in total.
N
Prima release. Vocals irriteren me wel een beetje: dat zingen hoeft niet. Ik vind de kicks van Only Pain Is Real wat beter klinken.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
B1. Nervous Tension
B2. Hate Incorporated (Pandorum remix)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Only Pain Is Real Lyrics zijn van

En

N
Ah vandaar dat ze zo verschrikkelijk zijn.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nerazzurro93 wrote:Ah vandaar dat ze zo verschrikkelijk zijn.
Ja ik dacht ook al, twee van de beste zangers die er zijn(waren) klinken zo verschrikkelijk, en de vocals zijn ook totaal niet vervormd, versneld en aangepast. :thumbup:
N
Ja en ik vind het er totaal niet bij passen ofzo. Vocals zijn weer onnodig. Ik vind vocals eigenlijk alleen nuttig als ze energie toevoegen aan een track. Dat hoeft niet altijd agressief te zijn. Een paar steekwoorden zijn genoeg eigenlijk :D
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nerazzurro93 wrote:Ja en ik vind het er totaal niet bij passen ofzo. Vocals zijn weer onnodig. Ik vind vocals eigenlijk alleen nuttig als ze energie toevoegen aan een track. Dat hoeft niet altijd agressief te zijn. Een paar steekwoorden zijn genoeg eigenlijk :D
Dus omdat de vocalen niet bij de track passen zijn de vocalen zelf kut. Makes sense
N
Ik vind ze kut omdat ik niet zo van zingen houd, en de vocalen passen niet bij de track. Hai capito?
N
Of ja zingen vind ik wel mooi als er een emotionele waarde achter zit net als in dit filmpje bijvoorbeeld.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nerazzurro93 wrote:Ik vind ze kut omdat ik niet zo van zingen houd, en de vocalen passen niet bij de track. Hai capito?
Er zit een verschil tussen twee dingen die niet passen en iets dat kut is en niet past nerd.
N
Broken Balance wrote:
Nerazzurro93 wrote:Ik vind ze kut omdat ik niet zo van zingen houd, en de vocalen passen niet bij de track. Hai capito?
Er zit een verschil tussen twee dingen die niet passen en iets dat kut is en niet past nerd.
Wat een mierennaaierij op de vrijdagavond. Even goeie vrienden, dat wel.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Interessante discussie wel.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
nerazzurro is een kneus, dat wel
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 19 hours ago

Lekker apart plaatje :D
N
hardcoresjors wrote:nerazzurro is een kneus, dat wel
Zegt meneer sjors. Jou heb ik werkelijk waar nog nooit wat nuttigs zien zeggen. Haha, maakt niet uit hoor.

Nervous Tension is veel beter dan die anderen. Dat is nou goede hardcore. Ik vond die anderen eigenlijk lang niet zo goed.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013

:D