Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 07:39 
 
Hardtraxx Newbie

hello, Kommercial Crap is my new label focused on raw hardcore, experimental, noise...

demo policy :
-soundcloud links only
-only ready to release tracks (won't listen to previews)
-better if matching with the first release


if you think you have something interesting send it here :
https://soundcloud.com/kommercial-crap
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kommercial crap schreef:
raw hardcore

Oh, zo noemen ze dus Hardcore op 150bpm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 01:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
kommercial crap schreef:
raw hardcore

Oh, zo noemen ze dus Hardcore op 150bpm


Mijn god wat een nutteloze term is dat :lol:
Pleur die zooi maar onder Raw Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:08 
 

Uh hebben jullie geluisterd? Ik vind het eigenlijk best wel vet klinken. Heerlijke distortion en het klinkt ook niet slap en tempo's variëren van normaal tot snel. Dit is behoorlijk experimenteel te noemen en ik vind de kwaliteit nog best wel goed ook. Ik vind het heerlijke teringherrie.

Deze track is echt geniaal



I like it very much. Very experimental and very hard tracks with great distortion. ExoBassTix from this forum might want to release on this label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is de hardcore release sectie niet de zoek zieltjes voor je label sectie.
Plus door de term raw hardcore neem ik ze al niet meer serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Uh hebben jullie geluisterd? Ik vind het eigenlijk best wel vet klinken. Heerlijke distortion en het klinkt ook niet slap en tempo's variëren van normaal tot snel. Dit is behoorlijk experimenteel te noemen en ik vind de kwaliteit nog best wel goed ook. Ik vind het heerlijke teringherrie.

Weet niet of ik het nou vet of slecht moet vinden. Die kick op 5:18 is bijv aardig dik naar mijn mening maar het is grotendeels onsamenhangend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:19 
 
Hardtraxx Newbie

i don't understand everything (using google translation)

by "raw hardcore" i speak about texture, distortion, it's not about slow or fast bpm.
i'm just talking about a global design here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kommercial crap schreef:
i don't understand everything (using google translation)

by "raw hardcore" i speak about texture, distortion, it's not about slow or fast bpm.
i'm just talking about a global design here.


So.. Industrial Hardcore.. Or just some harder mainstream like Negative A and such?
To me Raw Hardcore sounds like some kind of copy from Raw Hardstyle..
Te only similairities between those are the 150 bpm tracks from Neophyte Records & Traxtorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 16:19 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
kommercial crap schreef:
i don't understand everything (using google translation)

by "raw hardcore" i speak about texture, distortion, it's not about slow or fast bpm.
i'm just talking about a global design here.


So.. Industrial Hardcore.. Or just some harder mainstream like Negative A and such?
To me Raw Hardcore sounds like some kind of copy from Raw Hardstyle..
Te only similairities between those are the 150 bpm tracks from Neophyte Records & Traxtorm



it can be industrial, what i mean by raw is not polished if you prefer this term.
i didn't use "raw hardcore" as a style, juste talking about global sound design.

i'm not at all into hardstyle :) the best example of what i call "raw" is the first release :
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

I think overdistorted is the term you're looking for there.

That sounds like overdistorted frenchcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 17:08 
 
Hardtraxx Newbie

well call it as you want :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:(

In English; :(

I don't like this kind of hardcore...Sorry, But keep on going.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:29 
 
Hardtraxx Newbie

dave schreef:
:(

In English; :(

I don't like this kind of hardcore...Sorry, But keep on going.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Uh hebben jullie geluisterd? Ik vind het eigenlijk best wel vet klinken. Heerlijke distortion en het klinkt ook niet slap en tempo's variëren van normaal tot snel. Dit is behoorlijk experimenteel te noemen en ik vind de kwaliteit nog best wel goed ook. Ik vind het heerlijke teringherrie.

Deze track is echt geniaal



I like it very much. Very experimental and very hard tracks with great distortion. ExoBassTix from this forum might want to release on this label.



Ik wil die film wel eens kijken 'Being Nerazzurro93'

Ik weet niet wat er allemaal bij jou in je hoofd rond gaat :lol: maar qua smaak ben je niet te volgen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Nerazzurro93 schreef:
I like it very much. Very experimental and very hard tracks with great distortion. ExoBassTix from this forum might want to release on this label.


thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 21:40 
 

dave schreef:
[Ik wil die film wel eens kijken 'Being Nerazzurro93'

Ik weet niet wat er allemaal bij jou in je hoofd rond gaat :lol: maar qua smaak ben je niet te volgen geloof ik.

Haha hoezo dat dan? Ik begrijp je niet echt :P Ik ben niet in een hokje te stoppen qua muziek hoor (ja vooral hardcore) maar ik neig wel steeds meer naar het extreme toe ja. Zo wil ik meer speedcore en industrial (rythmnic noise) gaan luisteren. Ik heb het alleen nog niet dusdanig lang beluisterd om kwaliteit te kunnen herkennen. Ik geef alleen aan dat ik industrial gaaf vind.

Maar ik wil best het een en het ander verduidelijken over mij in een vraag-antwoord topic. Dan mogen jullie alles vragen over mij wat je wil. Ik merk dat mensen mij een rare kerel vinden maar ik ben een goede jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
dave schreef:
[Ik wil die film wel eens kijken 'Being Nerazzurro93'

Ik weet niet wat er allemaal bij jou in je hoofd rond gaat :lol: maar qua smaak ben je niet te volgen geloof ik.

Haha hoezo dat dan? Ik begrijp je niet echt :P Ik ben niet in een hokje te stoppen qua muziek hoor (ja vooral hardcore) maar ik neig wel steeds meer naar het extreme toe ja. Zo wil ik meer speedcore en industrial (rythmnic noise) gaan luisteren. Ik heb het alleen nog niet dusdanig lang beluisterd om kwaliteit te kunnen herkennen. Ik geef alleen aan dat ik industrial gaaf vind.

Maar ik wil best het een en het ander verduidelijken over mij in een vraag-antwoord topic. Dan mogen jullie alles vragen over mij wat je wil. Ik merk dat mensen mij een rare kerel vinden maar ik ben een goede jongen.



Je bent inderdaad wel een beetje een vreemde kerel, maar ik geloof wel dat je een goede jongen bent ja :P

Geef mij maar gewoon de cleane kicks (een beetje distortion mag wel maar niet te veel)
Dat rauwe heeft gewoon niet echt een drive bij mij. En volgens mij gaf je zelf dit laatst ook een beetje aan,
dus vandaar dat ik vind dat je niet echt te volgen bent. Maar uh.. even goede vrienden hoor.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 22:20 
 

Ik hou niet van die slappe distorted kickjes in veel mainstream hardcore van nu nee. Maar wel van dikke distorted kicks van Moleculez, Peaky Pounder, Peoples Republic of Europe enzo.

En wat je verder van me vindt moet je zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Raw" hardcore :lol:, eerder met een beetje teveel distortion
Forumoverzicht » Releases » Hardcore