Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Negative A - Battle Of Wills (NEGA037)

Afbeelding

Label: Negative Audio
WEB release: Now

Tracks:

01. Negative A - Battle Of Wills (Intro)
02. Negative A & Counterfeit - Lost Braincells
03. Negative A & Obscurity - Critical Beatdown (Sei2ure Remix)
04. Negative A & Counterfeit - Beast Wars (Jane Dark Remix)
05. Negative A - Gangsta
06. Negative A & Jane Dark - Angels & Demons
07. Negative A - Underground Broke
08. Negative A & Luxxer - Spellbound (Blaster Remix)
09. Negative A - Buckshot
10. Negative A - Point Blank Range
11. Negative A - Hard As Hell
12. Negative A - The House Of Pain
13. Negative A - I'm A Syco Killa
14. Negative A - F in O.D.

Samples:













Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeer onverwacht dit, ben er even door heen gegaan, maar wat een verassingen.

Lost Braincells 7,5
Hier al de eerste verassing. Topkicks en een heerlijke drive, dit is echt hoe Negative A met Counterfeit altijd was. Zieke plaat. Ook een leuke sneer naar de simpele uptempo/frenchcore.

Critical Beatdown (Sei2ure Remix) 6,5
Dit is dan weer tegenvallend, die eerste kick kan echt niet. Dat is gewoon Dither 2.0, wat er na komt is juist wel weer redelijk vet.

Beast Wars (Jane Dark Remix) 9
Nooit van deze naam gehoord, deze plaat was blijkbaar ook al 2 jaar uit, en het origineel is heel dik. Maar allejezus wat een H E E R L I J K E kicks en drive. Deze remix is een dikke verbetering en dat zagende plus de crossbreed elementen maakt dit echt een geniale plaat.

Gangsta 8
Wederom zieke kicks en een heerlijke drive. Doet me echt denken aan de crossbreed van een aantal jaren terug.

Angels & Demons 8
Wederom met Jane Dark en weer die heerlijke drive en kicks. Die crossbreed elementen zijn ook weer van de bovenste plank.

Underground Broke 8
Weer dikke kicks, breakbeats en een goede drive. Doet me heel erg denken aan Deathmachine a la 2013.

Spellbound (Blaster Remix) 6
Kicks zijn niet al te best en de plaat is voor de rest best leeg. De crossbreed elementen zijn wel leuk maar de kicks verpesten het.

Buckshot 8
Wederom een plaat die aan de oude Deathmachine/Igneon System stijl doet denken, heerlijk in elkaar gezet en weer een dikke drive.

Point Blank Range 6,5
Beetje oud Tripped achtig, niet echt mijn ding, de kicks doen me niet veel. Wel weer enorm veel drive.

Hard As Hell 8,5
En opnieuw, echt die heerlijke 2012/2013 drive en stijl. Echt superdik met weer mokerdikke kicks.

The House Of Pain 6
Deze doet me dan minder, klinkt meer als een BMBSQD nummer die wat betere kicks heeft. Best wel saai verder.

I'm A Syco Killer 5,5
Zelfde verhaal als The House Of Pain, maar deze kicks zijn nog minder.

F.in OD 7
Iets te snel voor mijn smaak, maar klinkt ook weer als een 2014 Deathmachine/Hellfish UK plaat, verder dik in orde.

Dit album kwam uit het niets vallen en had er ook nul verwachtingen van omdat ik Negative A een tijd niet heb gehoord. Maar allemachtig wat staan hier een stel goede platen op. Allemaal dikke mixen wat de hardere mainstream en crossbreed, neigt allemaal net meer naar industrial. Eveneens heerlijke throwbacks naar die oude Deathmachine stijl. Jane Dark valt ook positief op, toch benieuwd naar meer. De remixen (Behalve die van Jane Dark) en een paar andere platen zijn dan weer niks maar het gros is echt heel vet gedaan. Album krijgt een dikke 8, ga zo door Negative A.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore