Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Nerazzurro93

Jij wilt gewone duistere hardcore (ik ook hoor) maar er zijn toch genoeg producers die dat maken?

Deathmachine, Switch , Sei2ure, Synapse , Ruffneck, TOA , Tymon , Mindustries , Angel(78) ,Ophidian Enz.....

Je moet de hoop opgeven met producers die een paar jaar geleden nog echte hardcore maken en nu mainstream produceren; Evil Activities , Playah , Neophyte , Nosferatu , Endymion, Weapon X , DJ D , Re-Style , Korsakoff , Angerfist.....
Je verwachtingen zijn TE HOOG bij deze producers lijkt me. 5-10 jaar geleden was het alles en nu :(
De happy hardcore overheerst bij deze gasten. Vind ik ook jammer, maar jij wilt iedere keer jou mening hierover op de mede Hardtraxxers overbrengen en dat weten we nou wel ;)


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:04 
 

Ik wil mijn mening niet overbrengen op de hardtraxxers en al helemaal niet overkomen alsof ik alleen stoere donkere, underground muziek wil horen. Ik erger me juist aan van die mensen die mainstream hardcore alleen maar afzeiken. Ik houd dan nu per direct mijn kop want zo wil ik absoluut niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Nerazzurro93

Jij wilt gewone duistere hardcore (ik ook hoor) maar er zijn toch genoeg producers die dat maken?

Deathmachine, Switch , Sei2ure, Synapse , Ruffneck, TOA , Tymon , Mindustries , Angel(78) ,Ophidian Enz.....

Je moet de hoop opgeven met producers die een paar jaar geleden nog echte hardcore maken en nu mainstream produceren; Evil Activities , Playah , Neophyte , Nosferatu , Endymion, Weapon X , DJ D , Re-Style , Korsakoff , Angerfist.....
Je verwachtingen zijn TE HOOG bij deze producers lijkt me. 5-10 jaar geleden was het alles en nu :(
De happy hardcore overheerst bij deze gasten. Vind ik ook jammer, maar jij wilt iedere keer jou mening hierover op de mede Hardtraxxers overbrengen en dat weten we nou wel ;)


:lol:


Niet Dan? Of vind jij het allemaal niet zo happy?? Er is duidelijk een omslag gemaakt door deze heren. Ken je dat niet horen dan??? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nouja, toen ik Master This hoorde dacht ik niet gelijk dit klinkt als I Wanna Be A Hippy.

Het is over het algeheel wel wat vrolijker geworden ja. Maar ik vind dat imo niet echt het goeie woord. Melodieuzer of wat schonere melodieën vind ik persoonlijk een betere verwoording.

Maar imo hebben Re-Style, Tha Playah, Nosferatu, DJ D en Angerfist die transformatie niet doorgemaakt, of ze zijn er weer uitgekomen. Re-Style was altijd al vrolijke mainstream. Tha Playah had het altijd van zijn goeie melodieeën maar die is imo in z'n kicks alleen softer geworden. Nosferatu klinkt nog steeds goed imo en is gevarieerd al heb je hier hetzelfde verhaal als Tha Playah. DJ D & Weapon X die doen het allebei niet meer en DJ D is imo ook nooit veel veranderd. Angerfist die heeft die tijd al gehad en gaat nu weer z'n oude creatieve kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nouja, toen ik Master This hoorde dacht ik niet gelijk dit klinkt als I Wanna Be A Hippy.

Het is over het algeheel wel wat vrolijker geworden ja. Maar ik vind dat imo niet echt het goeie woord. Melodieuzer of wat schonere melodieën vind ik persoonlijk een betere verwoording.

Maar imo hebben Re-Style, Tha Playah, Nosferatu, DJ D en Angerfist die transformatie niet doorgemaakt, of ze zijn er weer uitgekomen. Re-Style was altijd al vrolijke mainstream. Tha Playah had het altijd van zijn goeie melodieeën maar die is imo in z'n kicks alleen softer geworden. Nosferatu klinkt nog steeds goed imo en is gevarieerd al heb je hier hetzelfde verhaal als Tha Playah. DJ D & Weapon X die doen het allebei niet meer en DJ D is imo ook nooit veel veranderd. Angerfist die heeft die tijd al gehad en gaat nu weer z'n oude creatieve kant op.



Ik noemde het happy hardcore om even mijn punt te verduidelijken.

Master this is echt het styltje uit 2005-2008 , die klinkt redelijk.

Nosferatu vind ik wel achter uit gegaan hoor, die had ook zijn duistere kant ,maar die hoor ik nog maar weinig, te weing :( Die HAD de zelfde diversiteit als Promo en Ophidian...

Die nieuwe release van Meagashira (die nog nergens gepost is hier) vind ik de eerste release van hun op Afterlife die te zeer pruimen is. (De Track The banjo....is ook wel lekker.) Het doet me ook een beetje denken aan die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:41 
 

Project Omeaga - Moque Baroque Avant Garde doet mij denken aan die oude stijl. Daar krijg ik kriebels van in mn buik. Maarja is meer iets voor het Algemene Hardcore Topic :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ben ik misschien de enige die het prima vind dat N-Vitral zich een beetje heeft aangepast naar een breder publiek. Ik bedoel hij heeft een leuk reportoire oudere tracks (Smitgotten voorop) maar daarmee spreek je echt maar een enorm klein deel muziekliefhebbers aan. Uiteindelijk is Promo net zo goed een zakenman in de muziekbusiness als de rest. En N-Vitral is een enorm getalenteerde producer. Dan is het leuker als een breder publiek ervan kan genieten in plaats van alleen dat handjevol mensen die geïnteresseerd zijn in bizar harde kraakpiep-hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind Sicko Cell wel de uitschieter.
Alleen hij heeft jammer genoeg niet de hardste kick in het nummer gebruikt door het hele nummer.
Op 2:50 bij de full versie zit die.

Op een flink systeem klinkt Such kick ook heel dik. Alleen de kick mist imo echt een zware punch. Dat past nou net zo lekker bij zo'n track.

The Evil Earth is meer een Negative A plaat lijkt wel. Vind m niet geweldig.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore