Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

N-Vitral Presents BOMBSQUAD - Bomb One

Label: The Third Movement
WEB release: http://bandcamp.thirdmovement.nl/album/bomb-one

Tracks:
Don't Fuck With The Squad
Blow 'M Up

Samples:




Wat is Stefan aan het doen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In een psychose beland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Sinds Necroslave Remix en Crispy Bassdrum echt groot fan!!

Louder Than A Bomb Album echt helemaal mijn smaak, maar dit..dit is gewoon de uptempo hype achterna..

En nee Broken Balance dat maakte die niet al sinds het album ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sinds Necroslave Remix en Crispy Bassdrum echt groot fan!!


Dan ben je niet heel erg lang blijven hangen :P

Maar goed, dit is natuurlijk precies het tegenovergestelde van wat hij een kleine 7 jaar geleden (I Audioassault U album) nog maakte. Het zal het ongetwijfeld goed op de dansvloer doen omdat het niet meer zo moeilijk is, maar ik kan me niet voorstellen dat uit deze up-tempo eenheidsworst nog genoegdoening wordt gehaald als artiest.

Zijn goed recht, maar ik ben afgehaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor thuis vind ik het niks. Live klinkt het allemaal wel dik, en voor uptempo begrippen zit dit nog goed in elkaar. Maar dat zegt meer over de uptempo dan over deze nummers. Ben N-Vitral eigenlijk ook pas gaan volgen vanaf Crispy Bassdrum maar helaas is hij nu helemaal van het Industrial pad afgedwaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sterke release. Niet verwacht dat Aerox en Blackburn dit zouden maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Sterke release. Niet verwacht dat Aerox en Blackburn dit zouden maken


Lul xd

Je begrijpt me verkeerd Steffnov want het is voor mij net als Thommy, pas sinds Necroslave Remix vond ik N-Vitral pas vet, daarvoor veel te chaotisch en rommelig. Kon er toen helemaal niks mee.

Zijn nieuwe stijl is juist helemaal mijn ding, deze nieuwe uptempo weg ga ik niet volgen wat ik echt onwijs jammer vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan :P Ik vond persoonlijk dat album al compleet oninteressant. Meest recente N-Vitral tracks die ik nog vaak heb gedraaid komen van de Sicko Cell EP en de collabs met & remix voor Deathmachine uit 2014, ook al een stuk toegankelijker maar nog wel met een herkenbare sound en volle kicks. Sowieso dus al een hele tijd terug, maar het lijntje blijft voor mij dalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sinds Necroslave Remix en Crispy Bassdrum echt groot fan!!

Louder Than A Bomb Album echt helemaal mijn smaak, maar dit..dit is gewoon de uptempo hype achterna..

En nee Broken Balance dat maakte die niet al sinds het album ;)


Dat weet ik toch ook wel jong, ben niet doof.

Citaat:
daarvoor veel te chaotisch en rommelig


Echter is dit imo wel grotere rommel dan wat hij eerst maakte. Vind beiden platen niks aan. Wel kwaliteit voor Uptempo begrippen inderdaad, maar zit niet echt te wachten op NOG een uptempo artiest.

En wat Stef zegt, laatste vette platen stammen voor mij al weer vanaf Kling Klong EP met LTYT Remix en Unnatural Selection Remix. Ik vond Cripsy Bassdrum en Necroslave remix nog wel ok. Maar toen ik die platen op Convoi hoorde samen met die collabs met TOA kwamen die zo slecht door dat het voor mij eigenlijk al een beetje verpest was. Sinds dien ook geen leuke plaat weer gehoord imo.

TiMOTHYb schreef:
Sterke release. Niet verwacht dat Aerox en Blackburn dit zouden maken

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zieke tracks Bart en Thijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

He dat zijn wel leuke tracks van Aeros en Blackburn hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een keer is leuk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind Don't fuck with the Squad :drool: echt een dikke plaat, Blow m up helaas minder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Voor thuis vind ik het niks. Live klinkt het allemaal wel dik, en voor uptempo begrippen zit dit nog goed in elkaar. Maar dat zegt meer over de uptempo dan over deze nummers. Ben N-Vitral eigenlijk ook pas gaan volgen vanaf Crispy Bassdrum maar helaas is hij nu helemaal van het Industrial pad afgedwaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is deze man afgezakt zeg, helemaal niets meer over van wat zijn platen vroeger zo vet maakte. Echt het idee dat is gewoon weer een populariteits poging is. Nee deze man heeft al 2/3 jaar niets goeds meer uitgebracht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Wat is deze man afgezakt zeg, helemaal niets meer over van wat zijn platen vroeger zo vet maakte. Echt het idee dat is gewoon weer een populariteits poging is. Nee deze man heeft al 2/3 jaar niets goeds meer uitgebracht >.<

Dat lijkt dan aardig te lukken, want vrienden van mij die vooral Uptempo luisteren vinden hem nu helemaal geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 15:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een simpele eenheidsworst :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, Dit bommetje ontploft niet wat mij betreft. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hij laat weten op Facebook dat dit een side project is en inderdaad focust op Uptempo, het is dus niet zo dat ie is geswitched (Godzijdank!!)

Dat dit project maar weer snel de ijskast ingaat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 18:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hij laat weten op Facebook dat dit een side project is en inderdaad focust op Uptempo, het is dus niet zo dat ie is geswitched (Godzijdank!!)

Dat dit project maar weer snel de ijskast ingaat :whistle:


Waarschijnlijk niet, gezien de uptempo hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het beiden wel goede nummers op zich, het laats zien dat hij van alle markten wat thuis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2017 10:56 
 
Hardtraxxer

Natuurlijk top dat je als producer je grenzen verlegd. Ik blijf het altijd aanmoedigen.

Persoonlijk ben ik niet echt fan van deze release. Al moet ik toegeven dat ik sowieso niet echt fan ben van up-tempo. Maar je kan zeggen wat je wilt, productietechnisch zit het gewoon goed in elkaar.

Ik zie ook geen reden waarom het niet zou aanslaan bij het grotere publiek. Het is in vergelijking met andere uptempo tracks vele maten beter. (Ik zie genoeg andere producers die met afgeraffelde tracks geen kritiek krijgen.)

@Intervention, de afgelopen 3 jaar niets goeds uitgebracht? :/
- Time to meet the devil
- Sicko cell / Such kick
- Crispy bassdrum
- Hardcore warfare

En dan vergeet ik er nog zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blow 'M Up is nog wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 14:15 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Blow 'M Up is nog wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Natuurlijk top dat je als producer je grenzen verlegd. Ik blijf het altijd aanmoedigen.

Persoonlijk ben ik niet echt fan van deze release. Al moet ik toegeven dat ik sowieso niet echt fan ben van up-tempo. Maar je kan zeggen wat je wilt, productietechnisch zit het gewoon goed in elkaar.

Ik zie ook geen reden waarom het niet zou aanslaan bij het grotere publiek. Het is in vergelijking met andere uptempo tracks vele maten beter. (Ik zie genoeg andere producers die met afgeraffelde tracks geen kritiek krijgen.)

@Intervention, de afgelopen 3 jaar niets goeds uitgebracht? :/
- Time to meet the devil
- Sicko cell / Such kick
- Crispy bassdrum
- Hardcore warfare

En dan vergeet ik er nog zat.


Nee vind eigenlijk van wat je opnoemt alleen Time To Meet The Devil release goed en dat komt voornamelijk door de invloeden van Deathmachine in beide platen, alles wat je daarna noemt is voor mij echt N-Vitral onwaardig. Deze man had altijd zn heerlijke verfrissende EIGEN stijl en nu doet hij maar gewoon wat populair is...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore