Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

N-Vitral & Dither - Crush Them(T3RDM0329)

Label: The Third Movement
WEB release: 23-04-2020

Samples:

Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2020 09:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem lekker, goede samenwerking mag van mij meer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 03:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb een beetje het idee dat dit ook een hardcore plaat van Rebelion had kunnen zijn in het eerste deel. Niet mijn ding door de kicks, hoewel er wel een paar leuke zijn maar die zijn vaak snel weer weg. Vind het nog niet eens een enorm slechte plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker trackje. Jammer dat hij zo kort is, maar dat is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering.

Kicks klappen er in ieder geval goed op. Ookal had het met 25 bpm's lager ook gewoon rawstyle kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet te denken dat deze twee heren tot een paar jaar terug echt unieke dingen maakten. Voor mij is dit weer de zoveelste plaat met dezelfde formule, kicks, sounds. Niet dat het slecht is ofzo, zal allemaal prima in elkaar zitten maar dit voelt aan als lopende band werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit wel een bak drive in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
Niet te denken dat deze twee heren tot een paar jaar terug echt unieke dingen maakten. Voor mij is dit weer de zoveelste plaat met dezelfde formule, kicks, sounds. Niet dat het slecht is ofzo, zal allemaal prima in elkaar zitten maar dit voelt aan als lopende band werk.


Helemaal eens met je. Vind beide heren ook behoorlijk 13 in een dozijn geworden qua muziek. Next!!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore