Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
N-Vitral & Dither - Crush Them(T3RDM0329)

Label: The Third Movement
WEB release: 23-04-2020

Samples:

Bron: Youtube
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen 23 days ago
Ik vind hem lekker, goede samenwerking mag van mij meer! :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb een beetje het idee dat dit ook een hardcore plaat van Rebelion had kunnen zijn in het eerste deel. Niet mijn ding door de kicks, hoewel er wel een paar leuke zijn maar die zijn vaak snel weer weg. Vind het nog niet eens een enorm slechte plaat.
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Lekker trackje. Jammer dat hij zo kort is, maar dat is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering.

Kicks klappen er in ieder geval goed op. Ookal had het met 25 bpm's lager ook gewoon rawstyle kunnen zijn.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Niet te denken dat deze twee heren tot een paar jaar terug echt unieke dingen maakten. Voor mij is dit weer de zoveelste plaat met dezelfde formule, kicks, sounds. Niet dat het slecht is ofzo, zal allemaal prima in elkaar zitten maar dit voelt aan als lopende band werk.
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Zit wel een bak drive in!
R
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2016
last seen May 2020
Alm1ghty wrote:Niet te denken dat deze twee heren tot een paar jaar terug echt unieke dingen maakten. Voor mij is dit weer de zoveelste plaat met dezelfde formule, kicks, sounds. Niet dat het slecht is ofzo, zal allemaal prima in elkaar zitten maar dit voelt aan als lopende band werk.
Helemaal eens met je. Vind beide heren ook behoorlijk 13 in een dozijn geworden qua muziek. Next!!