Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

N-Vitral - Crispy Bassdrum Remixes (T3RDM0295)

Label: The Third Movement
WEB release: 26/03/2018

Tracks:
01. N-Vitral - Crispy Bassdrum (N-Vitral Presents BOMBSQUAD Remix)
02. N-Vitral - Crispy Bassdrum (Luminite Remix)

Samples:



Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de bombsquad remix wel lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw wat slecht :lol: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officiƫle preview van de BOMBSQUAD remix toegevoegd.

Vind de mid-intro wel tof :), en wtf die videoclip xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 18:31 
 
Hardtraxx Addict

Die kicks in het begin! :surrender: Climax kick is niks voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Die kicks in het begin!

Precies dat. Jammer dat ie geen kicks in de climax heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Die kicks in het begin! :surrender: Climax kick is niks voor mij :P


Edit maken met de originele climax en je hebt een top plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me persoonlijk toch niet voorstellen dat iemand die toch echt wel weet hoe je een dikke kick maakt, tevreden kan zijn met deze climax kicks...het is bekend dat ik geen fan ben van de stijl, maar dit klinkt echt niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik kan me persoonlijk toch niet voorstellen dat iemand die toch echt wel weet hoe je een dikke kick maakt, tevreden kan zijn met deze climax kicks...het is bekend dat ik geen fan ben van de stijl, maar dit klinkt echt niet best.


Zal N-Vitral zijn BOMBSQUAD als volledig serieus zien? Is het niet bedoelt als over de top Uptempo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Steffnov schreef:
Ik kan me persoonlijk toch niet voorstellen dat iemand die toch echt wel weet hoe je een dikke kick maakt, tevreden kan zijn met deze climax kicks...het is bekend dat ik geen fan ben van de stijl, maar dit klinkt echt niet best.


Zal N-Vitral zijn BOMBSQUAD als volledig serieus zien? Is het niet bedoelt als over de top Uptempo?


Dat kan ik natuurlijk niet voor hem bepalen :P Hij houdt er genoeg optredens aan over (staat ook in die formatie op Defqon), dus wat dat betreft zal er wel een kern in zitten.

Ik weet dat hij hier af en toe mee leest, misschien dat hij er zelf op in kan gaan :P Ookal begint het een beetje het hol van de leeuw te worden qua kritiek, al is het niet slecht bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste kick is inderdaad zeer fijn. Heerlijk industrial achtig. Alles wat daarna komt is gewoon pure meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 22:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mag uptempo please weer terug naar deze dagen waar het nog echt hard was en niet copy paste het zelfde:







Hier hadden mensen nog een eigen stijl terror/uptempo en kopieerden ze niet alles van elkaar en zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 14:45 
 
Artiest

Steffnov schreef:
ErikZ schreef:
Steffnov schreef:
Ik kan me persoonlijk toch niet voorstellen dat iemand die toch echt wel weet hoe je een dikke kick maakt, tevreden kan zijn met deze climax kicks...het is bekend dat ik geen fan ben van de stijl, maar dit klinkt echt niet best.


Zal N-Vitral zijn BOMBSQUAD als volledig serieus zien? Is het niet bedoelt als over de top Uptempo?


Dat kan ik natuurlijk niet voor hem bepalen :P Hij houdt er genoeg optredens aan over (staat ook in die formatie op Defqon), dus wat dat betreft zal er wel een kern in zitten.

Ik weet dat hij hier af en toe mee leest, misschien dat hij er zelf op in kan gaan :P Ookal begint het een beetje het hol van de leeuw te worden qua kritiek, al is het niet slecht bedoeld.


Zeker is het serieus. Ik maak gewoon wat ik vet vind. Zo ook die BOMBSQUAD tracks. En ik vind persoonlijk deze remix een van de beste tracks - misschien wel mijn beste - die ik ooit heb gemaakt (tot nu toe). Omdat jullie geen producers zijn horen jullie waarschijnlijk ook niet alle nuances, edits en idiosyncratische grapjes die hier in zitten. Dat hoeft ook helemaal niet, want ik heb het heel erg naar mijn zin gehad in de studio. En hij gaat echt spijkerhard in de zaal. Iedereen blij! Behalve 95% van hardtraxx dan zoals gewoonlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luminite remix toegevoegd. Dikke remix imo :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvitral schreef:
Zeker is het serieus. Ik maak gewoon wat ik vet vind. Zo ook die BOMBSQUAD tracks. En ik vind persoonlijk deze remix een van de beste tracks - misschien wel mijn beste - die ik ooit heb gemaakt (tot nu toe). Omdat jullie geen producers zijn horen jullie waarschijnlijk ook niet alle nuances, edits en idiosyncratische grapjes die hier in zitten. Dat hoeft ook helemaal niet, want ik heb het heel erg naar mijn zin gehad in de studio. En hij gaat echt spijkerhard in de zaal. Iedereen blij! Behalve 95% van hardtraxx dan zoals gewoonlijk :P


Natuurlijk gaan mensen los, je gaat niet naar een feest om zuur om je heen te kijken. "Zelfs" op HT doen we dit niet, naast muziek fans zijn wij ook gewoon festivalgangers :P En over smaak valt zeker niet te twisten, klopt absoluut. Mijn ervaring aan de andere kant van de draaitafels (lees: als publiek) is echter dat jouw oudere platen (en aangezien we over een hoger tempo praten, noem ik Smitgotten en Rebeldisko maar als voorbeeld) een stuk harder overkomen dan de Bombsquad tracks. Misschien is dat persoonlijk, misschien is het technisch niet juist maar de impact die de kicks in eerdergenoemde tracks hadden, mis ik hier volledig. Het is lastig om in woorden uit te drukken omdat "hard" misschien verschillende definities voor mensen hebben, maar dat hoge crunchy effect van de kicks heeft voor mij een hoog "all bark and no bite" gevoel. En daar ben ik niet de enige in, als ik bijvoorbeeld het publiek bij r_AWunion als maatstaf mag nemen. Daar was de sfeer in het publiek namelijk tijdens het grootste gedeelte van je set (die heel erg vet was, trouwens) ook anders dan die van de laatste 10 minuten.

Maar goed, ik kan en ga je mening hierin niet veranderen en dat is ook niet mijn intentie :P Als je het zelf vet vindt, dan moet je er zeker mee door gaan. Het is ook verder niet als aanval oid bedoeld, maar ik vind het soms interessant om te horen/lezen waarom een artiest doet wat hij doet, een stukje dieper dan het "omdat ik het vet vind" verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die eerste kick :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga inderdaad niet stil staan als de track me niet helemaal aanspreekt. Alhoewel ik die climax kicks thuis niet veel aan vind, rammelt het live wel aardig door. Dat icm de sfeer in een zaal zorgt er toch wel voor dat het goed overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met Steffnov, de eerste kick is vet imo en de tweede vind ik totaal geen power in zitten, maar goed het publiek wat hij nu voor zich heeft bij uptempo is een stuk minder kritisch dan industrial hardcore publiek (no offence) en dat zal ongeacht de "power" in de kick wel los gaan.

Maar N-Vitral zit zelf nu al een tijdje aan die kant van hardcore, ik ga dan ook niet verwachten dat hij opeens een blast to the past gaat doen, zodoende sta ik ook niet bij z'n setjes en ga gewoon hopen dat iemand op een industrial stage eens zijn oude platen er bij pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die climax kicks van die Bombsquad remix >.< Wat een aanfluiting. Daarvoor is het een leuke plaat. De Luminite remix doet me niet zoveel, mist op de meeste plekken ook wel kracht imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kick in de climax kan echt niet. De kick daarvoor gaat nog wel. Shadowlands heeft in een ver verleden weleens een niet zo heel onbekend nummer gemaakt die de titel heeft: 'Voel je die Bass'
Nou heb ik bij Crispy Bassdrum het gevoel dat je hem alleen maar hoort. :list:

Nou ben ik met Steffnov eens dat deze man zeker wel kicks kan maken, maar zoals iedere producer tegenwoordig is 'hol' helemaal in, ook bij N-Vitral. Nou zit er genoeg 'laag' in die bass, zeker op een goede sound system, maar het geeft lang geen voldoening. Jammer

Ik ben weleens nieuwsgierig naar een N-Vitral remix van 'Voel je die Bass'..... benieuwd wat voor een kick eronder komt. Bij Prednisson Attack is die wel geslaagd. Zijn beste remix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Ik ben weleens nieuwsgierig naar een N-Vitral remix van 'Voel je die Bass'..... benieuwd wat voor een kick eronder komt.


Heb jij even geluk!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tering dat wist ik niet eens :$ :$

De kick komt niet in de buurt van het origineel. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvitral schreef:
Iedereen blij! Behalve 95% van hardtraxx dan zoals gewoonlijk :P

We trekken de balans met facebook weer recht. :cool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore