Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meccano Twins - Hell's Voices (TRAX0110)

Label: Traxtorm Records
WEB release: Ooit wel een keertje

Tracks:
Hell's Voices
Strike
WTFIsThis
People Make Me Sick
A.D.A.M

Samples:










Bron: Traxtorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hell's Voices: Klinkt al heel vet, lage tempo zoals we die van M² vaak gewend zijn, beter een Delta Release gevoel

Strike: Dan weer een track met lekker veel drive. Kick is prima, het is een oude formule maar dit is mainstream zoals ik het graag zie :D

WTFIsThis: Kenden we al als 1 van de weinige boeiende tracks op het TiH album. Minder dan de vorige 2, maar kan hem alsnog goed waarderen

People Make Me Sick: Iets teveel met de dub breakjes aan het werken, verder toch weer een lekker plaatje, weinig bijzonder.

A.D.A.M: Duidelijk de nieuwe M² afsluiter. Eigenlijk kan de kick daarvoor niet, maar die drive is toch wel heel fijn hoor :loving:

Concluderend is dit dus gewoon mainstream zoals ik het graag hoor :love: alleen jammer dat Traxtorm hem waarschijnlijk pas over een half jaar oid uit laat komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:41 
 

Oeh lekkere release hoor met wat nieuwe, frisse geluiden. Helemaal niet standaard, erg goed vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeaaaaah! :woot:
Hier heb ik ff opgewacht hoor! :$
A.D.A.M. is de beste van de release voor mij! :loving: Wat een plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:03 
 
Hardtraxx Elite

Ja heel vet dit! Alle tracks stuk voor stuk erg fijn! A.D.A.M vind ik wel de best van de releases :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hell's Voices - Gruwelijke sfeer zit er in dit nummer, toch mis ik hier een kick waarin de track zich net kan onderscheiden van de rest (die oude langzame MT-platen hebben meestal ziek lompe kicks). Dit klinkt net iets te standaard.

Strike - Doet in een hoop dingen denken aan de remix van Acid Rain, o.a. ook dat ie net zo geweldig is. Sounds zijn wel een stuk scherper en opnieuw een erg vette sfeer en drive. Prachtplaatje!

WTFisthis - Hele matige track voor MT-begrippen helaas. Kick overtuigd niet en er zitten veel te weinig boeiende elementen in dit nummer.

People Make Me Sick - Zit ook niet zoveel bijzonders in dit nummer, wel een goeie kick dus ik vind deze wel wat meer de moeite waard :)

ADAM - Eindelijk een snelle Meccano Twins plaat met een fatsoenlijke kick. Toxic Hotel en Combustion waren lachwekkend. Verder lijkt dit nummer heel veel op die 2 platen. De screeches uit Toxic Hotel en het idee van de melodie van Combustion. Ik ben verder niet zo'n fan van mainstream-platen op zo'n hoog tempo, dan heb ik liever dat ze iets met screeches e.d. doen zoals in Noisemaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 06:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu uit...........
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 15:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Nu uit...........


Lekker hoor...........................................................
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meccano Twins - Hell's Voices :bomb: :woot: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Strike is voor mij wel een van de lekkerste mainstream-platen van het jaar :love: Hells Voices ga ik ook heel vaak opzetten, dik nummer!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore