Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meagashira & Project Omeaga - In Atlantis Angels Used To Fly (AFTER018)

Label: Afterlife
WEB release: Out Now
Tracks:

01. Meagashira - Fight
02. Meagashira - How Much I Sacrificed
03. Project Omeaga - Barbarossa (Oh Yeah!)
04. Project Omeaga - Thievery Art

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alle vier dik inorde, maar Thievery Art op snelle pitch is de uitschieter :thumbsup:

Thanks voor het posten allebij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:01 
 

De kick in Thievery Act vind ik niet om aan te horen. Zit totaal geen kracht in. Die screeches liggen mij ook niet zo. Zo energieloos.

Barbarosa vind ik best gaaf. Redelijke kick en de screeches zijn hier wel vet.

How Much I Sacrificed vind ik ook wel leuk. Beetje aan de saaie kant maar opzich niks mis mee. Weer een redelijke kick.

Fight vind ik ook wel een geinig plaatje. Een leuke meeslepende plaat alleen de kick vind ik niet lekker uit de verf komen.

Deze jongens weten altijd wel wat aparts neer te zetten. Dat bevalt me wel. Alleen moet ik constateren dat de kicks er niet beter op worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Barbarossa en How Much I Sacrificed zijn de goeie tracks imo. Deze richten zich ook weer wat naar wat Meahashira altijd maakte. Vage hardcore met een goeie sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:12 
 

Toch wel raar dat deze release zoveel kritiek krijgt. Ok, de kicks bij sommige tracks niet helemaal lekker maar het is toch heel erg anders dan de rest. Ik vind het prima zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De standaard was vroeger (1999-2005) bij hun erg hoog, bij mij scoorde ze bijna altijd 9 of hoger....
Nu is het een 6,5 -7,0 met een uitschieter naar 7,5-8,0
Ik denk daarom de kritiek....

Volgens mij is het ook zo dat Eugene van Brakel het niet meer alleen doet maar met iemand erbij, en die geeft ook zijn eigen sound eraan wat niet ten goede is gekomen met als je het vergelijkt met toen. Daar komt bij dat hij een heel tijdje niet meer heeft geproduceerd waardoor hij die touch een beetje is kwijt geraakt.
Ik hoop dat ze het niveau weer halen.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore