Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Meagashira - I Will Rise Now (AFTER008)

Label: Afterlife Recordings
WEB release: 29-10-12

A1. I Will Rise Now (Revelation Mix)
B1. I Will Rise Now (Salvation Mix)

Samples:

Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Revelation mix :thumbup:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Bijde heerlijk meagashira stijltje. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Zwakke release, beide niks aan. Dan vond ik de Purified by Pain release stukken beter.
C
Hardtraxxer
238 posts member since 2012
D-Nemacyst wrote:BEIde heerlijk meagashira stijltje. :thumbup:
dat is juist het probleem... het is niet het meagashira stijltje... ik zou zoooo graag weer iets willen wat echt in zijn stijl is.... hij was altijd bij Enzyme de man die net ff iets anders deed waardoor hij erg uitsprong... het was darkcore mainstream maar dan met een heel aparte twist :)
dit is gewoon standaard mainstream zoals er al zoveel zijn
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dit is toch verdomde prachtig :drool:
Die salvation remix is heerlijk man! :D
dave wrote:ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.
Meagashira and Endymion - In Sync with the Sun was in 2009 maat :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
hardcoresjors wrote:Dit is toch verdomde prachtig :drool:
dave wrote:ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.
Dat nummer mag je volledig op het conto schrijven van Endymion. Daar zitten alleen maar invloeden van hun in.Outcast was al een ouder nummer die later door Endymion is op gefleurt is. Nee mij over tuig je niet......en daarbij vind ik dat meagashira niet moet samen werken maar zelf moet produceren.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
dave wrote:
hardcoresjors wrote:Dit is toch verdomde prachtig :drool:
Dat nummer mag je volledig op het conto schrijven van Endymion. Daar zitten alleen maar invloeden van hun in.Outcast was al een ouder nummer die later door Endymion is op gefleurt is. Nee mij over tuig je niet......
En None to give dan? :P
Project Omeaga = Meagashira toch :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Meagashira and Endymion - In Sync with the Sun was in 2009 maat :P[/quote]

Dat nummer mag je volledig op het conto schrijven van Endymion. Daar zitten alleen maar invloeden van hun in.Outcast was al een ouder nummer die later door Endymion is op gefleurt is. Nee mij over tuig je niet......[/quote]
Project Omeaga = Meagashira toch :P[/quote]

zijn alter ego Project Omeaga is een stuk beter , daar hoor je mij toch niet over? De banjo and....is gewoon een lekker nummer.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
dave wrote:
Dat nummer mag je volledig op het conto schrijven van Endymion. Daar zitten alleen maar invloeden van hun in.Outcast was al een ouder nummer die later door Endymion is op gefleurt is. Nee mij over tuig je niet......[/quote]
Project Omeaga = Meagashira toch :P[/quote]

zijn alter ego Project Omeaga is een stuk beter , daar hoor je mij toch niet over? De banjo and....is gewoon een lekker nummer.[/quote]
Hij is als producer nog steeds dezelfde vent :P
Misschien kiest hij ervoor om met 1 allias meer de mainstream in te gaan :P (Ookal vind ik Project Omeage ook mainstream wantk kweenie wat t anders is :) )
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
dave wrote:zijn alter ego Project Omeaga is een stuk beter , daar hoor je mij toch niet over? De banjo and....is gewoon een lekker nummer.
The Banjo & The Castanets is alleen al een heel wat oudere track, die nu eindelijk uit is. Die andere twee weet ik niet zo. Hun vorige releases op Afterlife vond ik uitstekend, deze wel jammer.
Hardtraxxer
292 posts member since 2011
last seen Feb 2016
carnage wrote:
D-Nemacyst wrote:BEIde heerlijk meagashira stijltje. :thumbup:
dat is juist het probleem... het is niet het meagashira stijltje... ik zou zoooo graag weer iets willen wat echt in zijn stijl is.... hij was altijd bij Enzyme de man die net ff iets anders deed waardoor hij erg uitsprong... het was darkcore mainstream maar dan met een heel aparte twist :)
dit is gewoon standaard mainstream zoals er al zoveel zijn
Ik herken het wel in de Revelation mix, maar het kan veel beter. Kick is veel te gewoontjes vooral, de synths zijn wel lekker gierend zoals we gewend zijn. Salvation is nog gewoner, kick heeft iets meer punch en ik moet zeggen dat het wel een catchy nummer is, maar ik hoor ze ook liever als End Of Line of Lost In Music.
Hardtraxxer
292 posts member since 2011
last seen Feb 2016
En trouwens... Het zijn nu toch twee producers? Eugene van Brakel en Bertram Kruit is er later bijgekomen. Of is dat alleen DJ?

EDIT

Even gezocht en dat is inderdaad zo.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
@ Carnage

Als meagashira met zijn oude sound nu nog kwam aanzetten valt hij heel erg uit de maat.
Ik zou t tof vinden als hij het deed maarja..
Ik vind dat ze (vooral met project omeaga) hun oude sound toch best lekker hebben verwerkt naar hun nieuwe werk.

en @ Dave. Outcasts is overduidelijk meagashira werk en hiet is niet even opgeleukt door Endymion anders stond Eugene zn naam niet bij de release.
En dan heb je nog Lady Alzheimer en None To Give van Project Omeaga.

En Project Omeaga en Meagashira zijn tot imo de Purified By Pain & Ey, Oh! release hetzelfde geweest.
De stijl viel precies samen, alleen Project Omeaga had soms wat meer uitschieters naar darkcore.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ondanks dat het niet hun stijl is of wat dan ook, 2 erg lekkere platen. Salvation-mix is overheerlijke mainstream!
C
Hardtraxxer
238 posts member since 2012
D-Nemacyst wrote:@ Carnage

Als meagashira met zijn oude sound nu nog kwam aanzetten valt hij heel erg uit de maat.
Ik vind dat ze (vooral met project omeaga) hun oude sound toch best lekker hebben verwerkt naar hun nieuwe werk.
ik bedoel ook niet dat hij nog die sound moet produceren... maar hij was altijd mainstream op een vernieuwende manier... net ff wat anders dan de rest... en dat heeft ie niet meer...
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
carnage wrote:
D-Nemacyst wrote:@ Carnage

ik bedoel ook niet dat hij nog die sound moet produceren... maar hij was altijd mainstream op een vernieuwende manier... net ff wat anders dan de rest... en dat heeft ie niet meer...
Het huidige is niet vernieuwend inderdaad maar onderscheid zich wel van de rest en dat is voor mij al een dikke plus.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
en @ Dave. Outcasts is overduidelijk meagashira werk en hiet is niet even opgeleukt door Endymion anders stond Eugene zn naam niet bij de release.
En dan heb je nog Lady Alzheimer en None To Give van Project Omeaga.

En Project Omeaga en Meagashira zijn tot imo de Purified By Pain & Ey, Oh! release hetzelfde geweest.
De stijl viel precies samen, alleen Project Omeaga had soms wat meer uitschieters naar darkcore.[/quote]

Er heeft in een intervieuw van endymion gestaan op ,volgens my partyflock, dat het nummer outcasts al een ouder nummer was van meagashira die endymion later heeft opgepoets.
project omega is meer darcore met techno invloeden volgens mij. dat vind ik een prime styltje. al neigt project omega nu ook meer naar mainstream. beetje jammer. maar als ik tegenwooordig naar Darkcore/industrial wil luisteren, luister ik wel naat TOA of Mindustries