Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meagashira - I Will Rise Now (AFTER008)

Label: Afterlife Recordings
WEB release: 29-10-12

A1. I Will Rise Now (Revelation Mix)
B1. I Will Rise Now (Salvation Mix)

Samples:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revelation mix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bijde heerlijk meagashira stijltje. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwakke release, beide niks aan. Dan vond ik de Purified by Pain release stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
BEIde heerlijk meagashira stijltje. :thumbup:

dat is juist het probleem... het is niet het meagashira stijltje... ik zou zoooo graag weer iets willen wat echt in zijn stijl is.... hij was altijd bij Enzyme de man die net ff iets anders deed waardoor hij erg uitsprong... het was darkcore mainstream maar dan met een heel aparte twist :)
dit is gewoon standaard mainstream zoals er al zoveel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch verdomde prachtig :drool:
Die salvation remix is heerlijk man! :D

dave schreef:
ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.

Meagashira and Endymion - In Sync with the Sun was in 2009 maat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Dit is toch verdomde prachtig :drool:
Die salvation remix is heerlijk man! :D

dave schreef:
ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.

Meagashira and Endymion - In Sync with the Sun was in 2009 maat :P


Dat nummer mag je volledig op het conto schrijven van Endymion. Daar zitten alleen maar invloeden van hun in.Outcast was al een ouder nummer die later door Endymion is op gefleurt is. Nee mij over tuig je niet......en daarbij vind ik dat meagashira niet moet samen werken maar zelf moet produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
hardcoresjors schreef:
Dit is toch verdomde prachtig :drool:
Die salvation remix is heerlijk man! :D

dave schreef:
ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.

Meagashira and Endymion - In Sync with the Sun was in 2009 maat :P


Dat nummer mag je volledig op het conto schrijven van Endymion. Daar zitten alleen maar invloeden van hun in.Outcast was al een ouder nummer die later door Endymion is op gefleurt is. Nee mij over tuig je niet......

En None to give dan? :P
Project Omeaga = Meagashira toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dave schreef:
ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.

Meagashira and Endymion - In Sync with the Sun was in 2009 maat :P[/quote]

Dat nummer mag je volledig op het conto schrijven van Endymion. Daar zitten alleen maar invloeden van hun in.Outcast was al een ouder nummer die later door Endymion is op gefleurt is. Nee mij over tuig je niet......[/quote]
En None to give dan? :P
Project Omeaga = Meagashira toch :P[/quote]

zijn alter ego Project Omeaga is een stuk beter , daar hoor je mij toch niet over? De banjo and....is gewoon een lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
dave schreef:
ik heb het idee dat , waar hij gestopt is 2006, nu anno 2012 weer verder gaat waar ie toen gebleven was. jammer dat ie 6 jaar gestopt is geweest , hij had als producer nu verder geweest.

Meagashira and Endymion - In Sync with the Sun was in 2009 maat :P


Dat nummer mag je volledig op het conto schrijven van Endymion. Daar zitten alleen maar invloeden van hun in.Outcast was al een ouder nummer die later door Endymion is op gefleurt is. Nee mij over tuig je niet......[/quote]
En None to give dan? :P
Project Omeaga = Meagashira toch :P[/quote]

zijn alter ego Project Omeaga is een stuk beter , daar hoor je mij toch niet over? De banjo and....is gewoon een lekker nummer.[/quote]
Hij is als producer nog steeds dezelfde vent :P
Misschien kiest hij ervoor om met 1 allias meer de mainstream in te gaan :P (Ookal vind ik Project Omeage ook mainstream wantk kweenie wat t anders is :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
zijn alter ego Project Omeaga is een stuk beter , daar hoor je mij toch niet over? De banjo and....is gewoon een lekker nummer.


The Banjo & The Castanets is alleen al een heel wat oudere track, die nu eindelijk uit is. Die andere twee weet ik niet zo. Hun vorige releases op Afterlife vond ik uitstekend, deze wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

carnage schreef:
D-Nemacyst schreef:
BEIde heerlijk meagashira stijltje. :thumbup:

dat is juist het probleem... het is niet het meagashira stijltje... ik zou zoooo graag weer iets willen wat echt in zijn stijl is.... hij was altijd bij Enzyme de man die net ff iets anders deed waardoor hij erg uitsprong... het was darkcore mainstream maar dan met een heel aparte twist :)
dit is gewoon standaard mainstream zoals er al zoveel zijn

Ik herken het wel in de Revelation mix, maar het kan veel beter. Kick is veel te gewoontjes vooral, de synths zijn wel lekker gierend zoals we gewend zijn. Salvation is nog gewoner, kick heeft iets meer punch en ik moet zeggen dat het wel een catchy nummer is, maar ik hoor ze ook liever als End Of Line of Lost In Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En trouwens... Het zijn nu toch twee producers? Eugene van Brakel en Bertram Kruit is er later bijgekomen. Of is dat alleen DJ?

EDIT

Even gezocht en dat is inderdaad zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

@ Carnage

Als meagashira met zijn oude sound nu nog kwam aanzetten valt hij heel erg uit de maat.
Ik zou t tof vinden als hij het deed maarja..
Ik vind dat ze (vooral met project omeaga) hun oude sound toch best lekker hebben verwerkt naar hun nieuwe werk.

en @ Dave. Outcasts is overduidelijk meagashira werk en hiet is niet even opgeleukt door Endymion anders stond Eugene zn naam niet bij de release.
En dan heb je nog Lady Alzheimer en None To Give van Project Omeaga.

En Project Omeaga en Meagashira zijn tot imo de Purified By Pain & Ey, Oh! release hetzelfde geweest.
De stijl viel precies samen, alleen Project Omeaga had soms wat meer uitschieters naar darkcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ondanks dat het niet hun stijl is of wat dan ook, 2 erg lekkere platen. Salvation-mix is overheerlijke mainstream!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:37 
 
Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
@ Carnage

Als meagashira met zijn oude sound nu nog kwam aanzetten valt hij heel erg uit de maat.
Ik zou t tof vinden als hij het deed maarja..
Ik vind dat ze (vooral met project omeaga) hun oude sound toch best lekker hebben verwerkt naar hun nieuwe werk.
ik bedoel ook niet dat hij nog die sound moet produceren... maar hij was altijd mainstream op een vernieuwende manier... net ff wat anders dan de rest... en dat heeft ie niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

carnage schreef:
D-Nemacyst schreef:
@ Carnage

Als meagashira met zijn oude sound nu nog kwam aanzetten valt hij heel erg uit de maat.
Ik zou t tof vinden als hij het deed maarja..
Ik vind dat ze (vooral met project omeaga) hun oude sound toch best lekker hebben verwerkt naar hun nieuwe werk.
ik bedoel ook niet dat hij nog die sound moet produceren... maar hij was altijd mainstream op een vernieuwende manier... net ff wat anders dan de rest... en dat heeft ie niet meer...


Het huidige is niet vernieuwend inderdaad maar onderscheid zich wel van de rest en dat is voor mij al een dikke plus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en @ Dave. Outcasts is overduidelijk meagashira werk en hiet is niet even opgeleukt door Endymion anders stond Eugene zn naam niet bij de release.
En dan heb je nog Lady Alzheimer en None To Give van Project Omeaga.

En Project Omeaga en Meagashira zijn tot imo de Purified By Pain & Ey, Oh! release hetzelfde geweest.
De stijl viel precies samen, alleen Project Omeaga had soms wat meer uitschieters naar darkcore.[/quote]


Er heeft in een intervieuw van endymion gestaan op ,volgens my partyflock, dat het nummer outcasts al een ouder nummer was van meagashira die endymion later heeft opgepoets.
project omega is meer darcore met techno invloeden volgens mij. dat vind ik een prime styltje. al neigt project omega nu ook meer naar mainstream. beetje jammer. maar als ik tegenwooordig naar Darkcore/industrial wil luisteren, luister ik wel naat TOA of Mindustries
Forumoverzicht » Releases » Hardcore