Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mad Dog - Reset (DOG057)

Label: Dogfight Records
WEB release: Now

Tracks:
Reset

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goud dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe die climax er op 2:17 in dendert :worship:. Hele vette plaat dit, hardcore 'zoals het hoort te zijn' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 11:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat supervet. Heerlijke moderne early plaat. Je hoort de invloeden en stijl van Unexist (Jappo toen), Neophyte, Dano, Promo en Buzz Fuzz.

Uptempo in deze stijl moedig ik wel aan, die climax op 2:17 is echt monsterlijk goed.

Nadat Mad Dog een tijd veel simpele mainstream maakte is hij de laatste twee jaar weer goed bezig imo. Deze plaat, Rock The Part-E remix, Babylon Dead, Laughing Loud e.d. zijn allemaal lekkere mainstream platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 12:05 
 
Hardtraxxer

Zeker een hele dikke plaat met frisse synths die het early sfeertje weten te creƫren en met veel variatie aan dikke kicks die eindelijk weer eens goed dreunen. Deze doet me denken aan:

die een beetje dezelfde insteek heeft maar Reset vind ik een stuk beter.

Het is denk ik helaas wel een soort eenmalige 'tool track' en hoewel ik dat graag zou zien denk ik niet dat Mad Dog weer in die oude stijl blijft produceren. Geeft ook niet, deze track is al veel meer dan ik verwacht had.

En gelukkig zijn er ook mensen die nog steeds dikke nieuwe early hardcore maken en draaien, zoals bij de Ouwe stijl is Botergeil feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mad Dog varieert behoorlijk in zijn producties de laatste tijd, dus zeg nooit nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Goud dit :worship:


Zo dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 18:33 
 
Hardtraxxer

Holy shit. Precies de stijl die ik tegenwoordig mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vette plaat dit inderdaad. Hopelijk slaat dit aan bij het grote publiek en gaan meer producers deze richting uit, in ieder geval qua kicks. Maar goed, de uptempo mensen hebben liever een schel geluidje met wat distortion erachter.:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2019 20:46 
 
Hardtraxx Elite

Heel dik
Forumoverzicht » Releases » Hardcore