x2Draidy wrote:vind ze alle 3 vet
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
Lost is een peuterliedje vergeleken met My Misery.DarkestSymphony wrote:lost? dast is een track like My Miserydawasiknie wrote:Hardcore Machine en Who's The Best![]()
Die andere laat ik liggen, saaie track is dat.schreeuwende vocals en gewoon pompen
-
D
nou vind ze wel aanrdig op elkaar lijken.. als Neophyte Of Tha Playah er had gestaan had ik het ook geloofd.. maarja My Misery is wel 100x beterdawasiknie wrote:Lost is een peuterliedje vergeleken met My Misery.DarkestSymphony wrote:lost? dast is een track like My Miserydawasiknie wrote:Hardcore Machine en Who's The Best![]()
Die andere laat ik liggen, saaie track is dat.schreeuwende vocals en gewoon pompen
Vergelijken met My Misery? Nee totaal niet. Niet elke track die de 200 BPM aanraakt is zoals My Misery. De kick is zwak (niet dat ie slecht is maar voor zo'n type plaat had het harder gekund), er zit een veel te lange gare break in, de melodie in de climax past totaal niet bij de rest en is eigenlijk veel te kinderachtig voor een harde ragplaat.
Sowieso valt My Misery nergens mee te vergelijken eigenlijk. Ik ken geen enkele plaat die zo brutaal hard gaat.
Sowieso valt My Misery nergens mee te vergelijken eigenlijk. Ik ken geen enkele plaat die zo brutaal hard gaat.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hardcore machine videoclip? okee??
Er moeten wel meer platen worden gemaakt zoals lost & my misery. ik mis ze nogal vaak...
ik dacht dat hardcore nie zo commercieel zou zijn. zal snel verandering in komen zo meet die videoclips
Ik word echt gek van die hardcore video clips...
No more van endymion kwam er ook al 1 van volgens mij... (bron: endymion site)
No more van endymion kwam er ook al 1 van volgens mij... (bron: endymion site)
A Night Of Madness had ook al een videoclip.
Ik heb daar niks mee, maar als artiesten zo hun muziek willen promoten moeten ze dat vooral doen
Ik heb daar niks mee, maar als artiesten zo hun muziek willen promoten moeten ze dat vooral doen
-
D
vind die clip wel geniaal 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Wat is LOST toch een dikke track!!
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
sanderovic wrote:Wat is LOST toch een dikke track!!