Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Lunatic & Miss Hysteria - NZM 049 (ENZYME049)

Label: Enzyme Records
WEB release: 04/09/2014

Tracks:
1 Lunatic & Miss Hysteria - What Really Matters
2 Lunatic – Gravity
3 Lunatic & Miss Hysteria - Universal Threat (Sei2ure Remix)

Samples:

Bron: Enzyme Facebook
Last edited by Steffnov on 15 Aug 2014 14:30, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Binnenkort dus weer een
 ‎– A Gathering Of Styles :).

Ben benieuwd naar deze.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Heel erg benieuwd, de vorige release (met name Lead Dropping) was zo ziek :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
dawasiknie wrote:Heel erg benieuwd, de vorige release (met name Lead Dropping) was zo ziek :worship:
Dit, prachtrelease.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Teaser toegevoegd. Ze flikken het gewoon weer :worship:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Geweldig :loving:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Endymion eruit flikkeren :thumbsup: en Lunatic & Miss Hysteria er voor terug nemen. :worship:

Alle 3 :loving:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 day ago
What Really Matters en Gravity :love:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
What Really Matters is heerlijk :love: Doet me denken aan oudere mainstream van Ophidian.

Gravity lijkt wat op Lead Dropping wat alleen maar goed is. Kicks zijn heerlijk.

De remix is wel vet maar heb toch liever het origineel.
New member
7 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Gravity :loving:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
What Really Matters wil ik het liefst een wat langere versie van horen. Gravity lijkt wel heel erg veel op Lead Dropping (ook veel zelfde geluiden enzo) en die remix is niet echt enorm spannend. Ben er niet zo helemaal hoteldebotel van als de rest hier. Grand Design/Lead Dropping was echt een klasse beter.
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Gravity. :love: (L)
F
New member
1 posts member since 2014
last seen Oct 2014
What Really Matters wil ik het liefst een wat langere versie van horen. Gravity lijkt wel heel erg veel op Lead Dropping (ook veel zelfde geluiden enzo) en die remix is niet echt enorm spannend. Ben er niet zo helemaal hoteldebotel van als de rest hier. Grand Design/Lead Dropping was echt een klasse beter.
Meld dit bericht
(L) :evil: :bomb: :aww: :thumbsup:

Last edited by faisal on 06 Oct 2014 20:14, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
:huh:
H
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
faisal wrote:What Really Matters wil ik het liefst een wat langere versie van horen. Gravity lijkt wel heel erg veel op Lead Dropping (ook veel zelfde geluiden enzo) en die remix is niet echt enorm spannend. Ben er niet zo helemaal hoteldebotel van als de rest hier. Grand Design/Lead Dropping was echt een klasse beter.
Meld dit bericht
(L) :evil: :bomb: :aww: :thumbsup:

Wel eens met deze jongen/meid. Vind het een beetje lijken op voortborduren op de vorige release waar opzich niks mis mee is, maar de glans is er al een beetje van af dan. What Really Matters is wel een hele gave plaat, maar Creatures is wat mij betreft beter.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Wat is er mis met het voortborduren op een vorig release? Veel artiesten doen/deden dat, ook in het verleden,denk maar aan Tommyknocker zijn succesvolle kick in Domination....die is wel een paar keer gebruikt. Of de kick van AOF - Do or Die.
Gravity vind ik een dikke plaat. Tenminste hardcore zoals het bedoeld is. Alle 3 trouwens. Goed dat Enzyme weer een beetje op deze weg beland is! :thumbsup:

Het zal wel aan mij liggen maar het berichtje van faisal kom ik geen wijs uit..... :lol:
H
Hardtraxxer
91 posts member since 2014
Niks, behalve als het saai gaat worden. Dat is bij Sei2ure al het geval vind ik. Bij Lunatic & Miss Hysteria nog niet maar zoals ik al zei vind ik dat de glans er al vanaf is. Neemt niet weg dat het nog leuke tracks zijn.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
HC_Blaster wrote:Niks, behalve als het saai gaat worden. Dat is bij Sei2ure al het geval vind ik. Bij Lunatic & Miss Hysteria nog niet maar zoals ik al zei vind ik dat de glans er al vanaf is. Neemt niet weg dat het nog leuke tracks zijn.
Lunatic & Miss Hysteria gebruiken altijd al melodie en hardere kicks. Luister maar eens naar hun eerdere releases. Niet alles is hetzelfde maar je merkt wel dat het van hun is. Maar hun oudere platen zijn zeker ook vet.