Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic & Miss Hysteria - NZM 049 (ENZYME049)

Label: Enzyme Records
WEB release: 04/09/2014

Tracks:
1 Lunatic & Miss Hysteria - What Really Matters
2 Lunatic – Gravity
3 Lunatic & Miss Hysteria - Universal Threat (Sei2ure Remix)

Samples:


Bron: Enzyme Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnenkort dus weer een
 ‎– A Gathering Of Styles :).

Ben benieuwd naar deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd, de vorige release (met name Lead Dropping) was zo ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 23:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heel erg benieuwd, de vorige release (met name Lead Dropping) was zo ziek :worship:


Dit, prachtrelease.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teaser toegevoegd. Ze flikken het gewoon weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 14:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Endymion eruit flikkeren :thumbsup: en Lunatic & Miss Hysteria er voor terug nemen. :worship:

Alle 3 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

What Really Matters en Gravity :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

What Really Matters is heerlijk :love: Doet me denken aan oudere mainstream van Ophidian.

Gravity lijkt wat op Lead Dropping wat alleen maar goed is. Kicks zijn heerlijk.

De remix is wel vet maar heb toch liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 12:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gravity :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

What Really Matters wil ik het liefst een wat langere versie van horen. Gravity lijkt wel heel erg veel op Lead Dropping (ook veel zelfde geluiden enzo) en die remix is niet echt enorm spannend. Ben er niet zo helemaal hoteldebotel van als de rest hier. Grand Design/Lead Dropping was echt een klasse beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gravity. :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:17 
 
Hardtraxx Newbie

What Really Matters wil ik het liefst een wat langere versie van horen. Gravity lijkt wel heel erg veel op Lead Dropping (ook veel zelfde geluiden enzo) en die remix is niet echt enorm spannend. Ben er niet zo helemaal hoteldebotel van als de rest hier. Grand Design/Lead Dropping was echt een klasse beter.
Meld dit bericht
(L) :evil: :bomb: :aww: :thumbsup:


____________
Guaranteed HP2-K38 dumps exam preparation with help of Maryland Institute College of Art dumps questions and ICMA practice exam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:09 
 
Hardtraxxer

faisal schreef:
What Really Matters wil ik het liefst een wat langere versie van horen. Gravity lijkt wel heel erg veel op Lead Dropping (ook veel zelfde geluiden enzo) en die remix is niet echt enorm spannend. Ben er niet zo helemaal hoteldebotel van als de rest hier. Grand Design/Lead Dropping was echt een klasse beter.
Meld dit bericht
(L) :evil: :bomb: :aww: :thumbsup:


____________
Moon


Wel eens met deze jongen/meid. Vind het een beetje lijken op voortborduren op de vorige release waar opzich niks mis mee is, maar de glans is er al een beetje van af dan. What Really Matters is wel een hele gave plaat, maar Creatures is wat mij betreft beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is er mis met het voortborduren op een vorig release? Veel artiesten doen/deden dat, ook in het verleden,denk maar aan Tommyknocker zijn succesvolle kick in Domination....die is wel een paar keer gebruikt. Of de kick van AOF - Do or Die.
Gravity vind ik een dikke plaat. Tenminste hardcore zoals het bedoeld is. Alle 3 trouwens. Goed dat Enzyme weer een beetje op deze weg beland is! :thumbsup:

Het zal wel aan mij liggen maar het berichtje van faisal kom ik geen wijs uit..... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 21:53 
 
Hardtraxxer

Niks, behalve als het saai gaat worden. Dat is bij Sei2ure al het geval vind ik. Bij Lunatic & Miss Hysteria nog niet maar zoals ik al zei vind ik dat de glans er al vanaf is. Neemt niet weg dat het nog leuke tracks zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HC_Blaster schreef:
Niks, behalve als het saai gaat worden. Dat is bij Sei2ure al het geval vind ik. Bij Lunatic & Miss Hysteria nog niet maar zoals ik al zei vind ik dat de glans er al vanaf is. Neemt niet weg dat het nog leuke tracks zijn.


Lunatic & Miss Hysteria gebruiken altijd al melodie en hardere kicks. Luister maar eens naar hun eerdere releases. Niet alles is hetzelfde maar je merkt wel dat het van hun is. Maar hun oudere platen zijn zeker ook vet.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore