Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowroller - Drumageddon EP (MOUTHDATA019)

Label: Motormouth Recordings
Vinyl release: NVT
WEB release: Oktober

A1. Drummageddon
B1. Desperate & Addicted
B2. On The Move

Samples:






Bron: Lowroller Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer meer van hetzelfde, alleen Desperate & Addicted heeft nog wat originele elementen...ik vrees echt voor zijn album. Wel tekenend voor andere artiesten, want hij poept er wel érg veel tracks uit de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze tracks zijn al een jaar oud volgens Lowroller, maar ken toch betere nummers uit die tijd. Weer een matige EP dit, niet veel bijzonders. Krijg er een beetje een 'been there, done that' gevoel bij. Alleen Desperate & Addicted heeft wel een lekker dissonant screechje.

Album zal ook wel vrij saai zijn, maar de collabs lijken me nog wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet dat er zoveel extra te horen valt, maar voor de liefhebbers hier langere previews.



Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drumageddon: Niks nieuws, kick-snare-kick-snare.... Et cetera. Zelfde kicks, zelfde snares zoals altijd. Dat kleine middenstukje gaf nog hoop maar tevergeefs
Desperate & Addicted: Zoals de titel al zegt, heel desperate. Dubstep stukje is echt bagger, gevolgd door een climax die gelukkig begint zondat kick-snare pattern. Track doet me echter iets te veel denken aan No Longer Human, jammer. Later weer precies het zelfde riedeltje als altijd.
On The Move: Ongelooflijk saai.

Veruit de minste Lowroller release die ik ooit heb geluisterd
Forumoverzicht » Releases » Hardcore