Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Igneon System, Micromakine, Switch Technique & Fragz - Sinners & Saints E.P. (HERESY004)

Label: Heresy
WEB release: 9/01/2013

Tracks:
01. Igneon System & Micromakine - Dualism
02. Switch Technique & Fragz - Vigilante

Samples:
http://www.junodownload.com/products/ig ... 369589-02/

Bron:
http://www.junodownload.com/products/ig ... 369589-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op het moment het Micromakine album aan het luisteren, en die eerste track valt wel in het rijtje. Gewoon lekker zwaar en hektisch.

Vigilante niet al te bijzonder. Doet me wat denken aan Ascension (wat positief is), maar die snares zijn weer zwak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette release :) Beide tracks dik in orde!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:33 
 

Vind er niet veel aan. Beetje saai en dat 'Are you with us or against us' wordt ook vreselijk irritant na een tijdje. Track lijkt nooit echt op gang te komen. De snares vind ik in deze track ook erg hard staan qua volume en zijn gewoon hinderlijk. Kicks zijn wel aardig maar zulke kicks komen naar mijn mening veel beter tot hun recht als er niet veel geluid omheen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Allebij prima tracks! Microkmakine timmerd aardig aan de weg, ik zou alleen willen dat de tracks die hij maakt nog meer variatie in komt. Soms wordt het wat eentonig, maar de kicks van hem zijn meer dan oke! Micromakine heeft duidelijk de overhand in deze track.
Switch is zoals altijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Vind er niet veel aan. Beetje saai en dat 'Are you with us or against us' wordt ook vreselijk irritant na een tijdje. Track lijkt nooit echt op gang te komen. De snares vind ik in deze track ook erg hard staan qua volume en zijn gewoon hinderlijk. Kicks zijn wel aardig maar zulke kicks komen naar mijn mening veel beter tot hun recht als er niet veel geluid omheen zit.

Heb niet meer toe te voegen. Beetje saaie plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 18:35 
 

Vigilance vind ik dan wel weer heel vet omdat ik een beetje fan ben van Switch Technique. Die weet soms echt een heerlijke sfeer neer te zetten in tracks. En de kickrolls zijn ook vaak erg lekker. Dat geeft erg veel drive eraan. Geweldig nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij is inderdaad toch wel lekker nu ik hem zo hoor.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore