Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Igneon System, Micromakine, Switch Technique & Fragz - Sinners & Saints E.P. (HERESY004)

Label: Heresy
WEB release: 9/01/2013

Tracks:
01. Igneon System & Micromakine - Dualism
02. Switch Technique & Fragz - Vigilante

Samples:
http://www.junodownload.com/products/ig ... 369589-02/

Bron:
http://www.junodownload.com/products/ig ... 369589-02/
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Op het moment het Micromakine album aan het luisteren, en die eerste track valt wel in het rijtje. Gewoon lekker zwaar en hektisch.

Vigilante niet al te bijzonder. Doet me wat denken aan Ascension (wat positief is), maar die snares zijn weer zwak.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Hele vette release :) Beide tracks dik in orde!!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
N
Vind er niet veel aan. Beetje saai en dat 'Are you with us or against us' wordt ook vreselijk irritant na een tijdje. Track lijkt nooit echt op gang te komen. De snares vind ik in deze track ook erg hard staan qua volume en zijn gewoon hinderlijk. Kicks zijn wel aardig maar zulke kicks komen naar mijn mening veel beter tot hun recht als er niet veel geluid omheen zit.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Allebij prima tracks! Microkmakine timmerd aardig aan de weg, ik zou alleen willen dat de tracks die hij maakt nog meer variatie in komt. Soms wordt het wat eentonig, maar de kicks van hem zijn meer dan oke! Micromakine heeft duidelijk de overhand in deze track.
Switch is zoals altijd :worship:
Hardtraxxer
417 posts member since 2012
last seen Aug 2015
Nerazzurro93 wrote:Vind er niet veel aan. Beetje saai en dat 'Are you with us or against us' wordt ook vreselijk irritant na een tijdje. Track lijkt nooit echt op gang te komen. De snares vind ik in deze track ook erg hard staan qua volume en zijn gewoon hinderlijk. Kicks zijn wel aardig maar zulke kicks komen naar mijn mening veel beter tot hun recht als er niet veel geluid omheen zit.
Heb niet meer toe te voegen. Beetje saaie plaat..
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
N
Vigilance vind ik dan wel weer heel vet omdat ik een beetje fan ben van Switch Technique. Die weet soms echt een heerlijke sfeer neer te zetten in tracks. En de kickrolls zijn ook vaak erg lekker. Dat geeft erg veel drive eraan. Geweldig nummer.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Hij is inderdaad toch wel lekker nu ik hem zo hoor.