Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook niet mijn ding en vind het ook vrij vreemd dat dit op AOC komt/zou komen, maar tering Emre, wat zit het diep bij je. Iedere keer als er iets over gezegd word, sta jij paraat met wat je er van vind. Doe eev'm kalm kearl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Het is ook niet mijn ding en vind het ook vrij vreemd dat dit op AOC komt/zou komen, maar tering Emre, wat zit het diep bij je. Iedere keer als er iets over gezegd word, sta jij paraat met wat je er van vind. Doe eev'm kalm kearl.


Want discussiƫren is mag niet op een forum? Zeg je dit tegen iedereen die een meer dan 3x in een topic post of? Je baseert dit namelijk echt alleen op dit topic volgens mij. Kijk naar m'n postcount en dan zie je dat het over het algemeen allemaal wel meevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou.. het is het totaalplaatje denk ik he.
De discussie is in meerdere topics aan de gang. Dit topic heb je zelf aangemaakt notabene. Je profielplaatje is GPF. Je uitgebreide reacties mbt GPF.

Ik deel je mening wat betreft GPF en deze 'grap'. Maar het valt op dat je wel vooraan staat in de discussie en je er behoorlijk druk over maakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Nou.. het is het totaalplaatje denk ik he.
De discussie is in meerdere topics aan de gang. Dit topic heb je zelf aangemaakt notabene. Je profielplaatje is GPF. Je uitgebreide reacties mbt GPF.

Ik deel je mening wat betreft GPF en deze 'grap'. Maar het valt op dat je wel vooraan staat in de discussie en je er behoorlijk druk over maakt ;)


Ja ik was er in het AOC topic heel negatief over, dat werd ook als overdreven gezien. Dus als een soort van copingmechanisme om me minder te irriteren aan die GPF hype ben ik maar mee gegaan in de troll. Toen was het ook 'wat zit het diep'. Vandaar ook dat ik zei het is ook nooit goed. Als er een discussie gaande is ga ik er liever verder op door dan opeens het gesprek te verlaten. BB word soms ook verweten dat hij te diep op dingen ingaat of er te lang over doorgaat . Maar zolang er op je gereageerd word antwoord je toch gewoon. Sowieso lees ik liever lange discussies dan eenzijdige topics met enkel 'dikke plaat' of 'slechte plaat'. Het lijkt me alleen maar goed voor de activiteit van een forum als er zo nu en dan wat 'heen en weer gespamd' word.

En ja het zit ook diep, ik had niet verwacht dat hier zoveel voorstanders van waren. (Reddit, hst). Dan word het een irritatiemomentje op zich. Ben gewoon niet zo goed in dingen loslaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

1 april!@#!@ vet goeje garp. Doei
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore