Geen webrelease hiervan? 
Related topics
- View the latest post: V-Town Classics All-Stars | V-Town Classics 2023
- View the latest post: G-Town Madness; the Party - warmup mix
- View the latest post: Broken Balance - Top 25: G-Town Madness & The Viper
- View the latest post: G-Town Madness @ Dance Valley 2013
- View the latest post: The Viper & G-Town Madness vs Brennan Heart - Blending Harder Styles (VB006)
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
zal idd nog wel komen, de vocals van headbanger zitten ook in djanny headbanger 
Viper Beatz is altijd later met digitale releases. Ze komen op Dance-tunes iig maar dat kan zeker even duren.
Headbanger draai ik al sinds de MoH CD, erg vet nummer, alleen de vocals zijn wel een beetje irritant na een tijdje.
The Hustle-remix is het origineel in een heerlijk Tha Playah-sausje met wat EA-gepingel erdoorheen. Vind hem wel geslaagd en doet het goed op een party. Die andere hoor ik nog wel.
Headbanger draai ik al sinds de MoH CD, erg vet nummer, alleen de vocals zijn wel een beetje irritant na een tijdje.
The Hustle-remix is het origineel in een heerlijk Tha Playah-sausje met wat EA-gepingel erdoorheen. Vind hem wel geslaagd en doet het goed op een party. Die andere hoor ik nog wel.
Viper Beatz is altijd later met digitale releases. Ze komen op Dance-tunes iig maar dat kan zeker even duren.
Klinkt goed! Vooral The Hustle remix en Rock This MF zijn zeer fijne platen 
EA kicks zijn altijd zooo lekker live. Top releases al ben ik wel een beetje klaar met remixes van... en weer van...
Kom eens met vernieuwende shit gasten
B2 zuigt wel, vocals van DMX moeten ze ook mee stoppen.
Kom eens met vernieuwende shit gasten
B2 zuigt wel, vocals van DMX moeten ze ook mee stoppen.
-
G
wel ok nrs, vind ze alleen zo soft 
ik zou wel es wat meer in de richting van Let It Bump weer willen horen!
ik zou wel es wat meer in de richting van Let It Bump weer willen horen!
B1 Mad-E-Fact - The Hustle (Evil Activities & Tha Playah Remix) 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Deze is nog steeds niet uit op web ofwel?
Nope.
Rock This MF is toch de nr.1 voor mij.
Headbanger is ook lekker
en die remix kan me niet boeien, klinkt als al het andere wat neophyte records uitbrengt. Enige lichtpuntje daaraan is de melo. Orgineel vind k leuker.
Rock This MF is toch de nr.1 voor mij.
Headbanger is ook lekker
en die remix kan me niet boeien, klinkt als al het andere wat neophyte records uitbrengt. Enige lichtpuntje daaraan is de melo. Orgineel vind k leuker.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
er zien niet veel HC tracks die mij kunnen boeien maar deze is tog wel heel vetfreekg wrote:B1 Mad-E-Fact - The Hustle (Evil Activities & Tha Playah Remix)
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Headbanger intro/outro is super geil, allemachtig chill beuk deuntje 
Rock This MF is heeerlijk,
Waar blijft de Digital Release
Nu te koop op Dance-tunesD-Nemacyst wrote:Rock This MF is heeerlijk,
-
SHardtraxx Addict