Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu de tijd uitzitten tot 19 september en vervolgens weer naar Triplevision rennen voor HIDTR001. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeej heb hem binnen...

maar op 2 van de 4 vinyls zitten zwarte vegen, van 1 vinyl is de stikker verkeerd op de plaat geprint waardoor je hem dus niet kunt draaien en de hoes zelf is ook nog een beetje beschadigd :thumbdown:

die stuur ik dus weer mooi terug naar recess
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
jeej heb hem binnen...

maar op 2 van de 4 vinyls zitten zwarte vegen, van 1 vinyl is de stikker verkeerd op de plaat geprint waardoor je hem dus niet kunt draaien en de hoes zelf is ook nog een beetje beschadigd :thumbdown:

die stuur ik dus weer mooi terug naar recess


Zonde man, las ook over iemand anders waarbij de CD een vlek bevatte, en spelfout op de hoes, best slordig allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds niet zo slordig als de Scantraxx Samplers. 1x de verkeerde tracks opgestuurd (van een eerdere sampler) zodat een hele persing weggegooid moest worden, 1x een youtube preview geperst ipv de full (van een WP track gelukkig, dat wel), 1x tracklist verkeerd (A1/A2 omgedraaid) en 1x credits verkeerd. Astral :P

Anyway, net de CD gedownload om even kennis te maken met wat er morgen zoal gedraaid gaat worden. Wie is er morgen nog meer bij Eye-D & Hidden morgen?

EDIT: Hiervoor alleen wat Hidden solomateriaal geluisterd (Scintillate :worship: ), maar dit spreekt mij zeker aan tot nu toe :) (3 tracks geluisterd nog maar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 12:08 
 
Hardtraxx Addict

Misschien kom ik even kijken daar, maar je weet nooit hoe de avond zal lopen op Q-Base! :P
Meest verrassende festival wat ik elk jaar weer meemaak als 'n soort van droom.
Ik wil hier wel graag even komen kijken uiteraard, vette platen op deze CD die ongetwijfeld
gedraaid zullen worden morgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nog steeds niet zo slordig als de Scantraxx Samplers. 1x de verkeerde tracks opgestuurd (van een eerdere sampler) zodat een hele persing weggegooid moest worden, 1x een youtube preview geperst ipv de full (van een WP track gelukkig, dat wel), 1x tracklist verkeerd (A1/A2 omgedraaid) en 1x credits verkeerd. Astral :P

Anyway, net de CD gedownload om even kennis te maken met wat er morgen zoal gedraaid gaat worden. Wie is er morgen nog meer bij Eye-D & Hidden morgen?

EDIT: Hiervoor alleen wat Hidden solomateriaal geluisterd (Scintillate :worship: ), maar dit spreekt mij zeker aan tot nu toe :) (3 tracks geluisterd nog maar)


Ben er morgen met Rickie.

Zou ff The Later After en The Words below van Hidden downloaden om kennis te maken. 2 albums.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore