Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Evil Activities - Violence Silence (NEO069)

Label: Neophyte Records
WEB release: 23/11/2012

evil activities - violence silence (original mix)
evil activities and the viper - we got fire (original mix)
evil activities - falling (original mix)


Samples:






Bron:
http://www.dj-shop.at/Download-evil-act ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, weer tracks van het album waar niemand op zit te wachten...kwaliteit laat ik me ook liever niet over uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kraak dit niet gelijk af. Ok het is wat meer mainstream gericht op het grote publiek maar productietechnisch
zit dit zeer goed in elkaar.

Persoonlijk heb ik liever wat rauwere hardcore en vind ik dat de release veel te lang op zich laat wachten
maar de tracks zijn goed gemaakt en slaan zeker aan bij het algehele mainstream publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook niet aan mij besteed dit. Begrijp wel waar Kelly heen wil met z'n nieuwe sound, net als Endymion. Ze verliezen een groep fans, maar halen er ongetwijfeld veel nieuwe mee binnen.

Voor het grootste deel hier is het het beste om hier gewoon overheen te kijken en richten op het hardere werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 01:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Violence Silence is nog enigzins leuk.. maar de rest kan terug in het dozijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ach ja...deze is niet eens zo slecht als zijn eerdere 3 releases hier voor. alleen ''die nieuwe sound'' van tegenwoordig pakt mij niet zo. The playah , endymion om maar 2 voorbeelden te noemen. in een ver verleden waqren dit toch wel baasjes in de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
ach ja...deze is niet eens zo slecht als zijn eerdere 3 releases hier voor. alleen ''die nieuwe sound'' van tegenwoordig pakt mij niet zo. The playah , endymion om maar 2 voorbeelden te noemen. in een ver verleden waqren dit toch wel baasjes in de scene

Wtf is er mis met jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
dave schreef:
ach ja...deze is niet eens zo slecht als zijn eerdere 3 releases hier voor. alleen ''die nieuwe sound'' van tegenwoordig pakt mij niet zo. The playah , endymion om maar 2 voorbeelden te noemen. in een ver verleden waqren dit toch wel baasjes in de scene

Wtf is er mis met jou?



er is niks mis met me , ik voel me prima.

ik wil alleen maar aangeven dat die nieuwe sound van tegenwoordig mij niet zo meer kan bekoren. die rauwe sounds van hun zijn er niet zo veel meer. ze hebben hun stijl veranderd. EA spant de kroon met al die [te] lange breaks en gezang in zijn tracks. je moet er van houden.....net weer even the dogs are listening geluisterd van TOA en ja daar wordt ik nou vrolijk van. gewoon hardcore zoals het zou moeten zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
dave schreef:
ach ja...deze is niet eens zo slecht als zijn eerdere 3 releases hier voor. alleen ''die nieuwe sound'' van tegenwoordig pakt mij niet zo. The playah , endymion om maar 2 voorbeelden te noemen. in een ver verleden waqren dit toch wel baasjes in de scene

Wtf is er mis met jou?

Vind ook dat Tha Playah lang niet meer het niveau heeft van vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Same here.
Komt af en toe nog wat leuks door maar vroeger was in mijn ogen zonbeetje elke track van tha playah vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blood remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Blood remix :worship:



wel een beetje op niveau blijven he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tha Playah is voor mij ook wel een van weinige mainstream producers die me vrijwel altijd nog kan bekoren hoor. Niet altijd, maar hij is zeker een van m'n favorieten. Behoorlijk melodieus, dat zeker, maar hij doet het in ieder geval goed en zonder dat het ècht cheesy wordt in mijn ogen. Kan de rest van het hele Neophyte team een puntje aan zuigen. Ben alleen bang dat ze zich steeds verder op het buitenland gaan richten (zie hun 'This Is Hardcore' campagne). Wat dat betreft hoop ik dat Tha Playah bij een ander label wordt aangenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de hele mainstream van tegenwoordig saai, worden (bijna) alleen maar saaie nummers gerealesed.. en dan met name op de rauwheid, zoals dave ook al zei. Ik vind er niet meer zoveel aan.



Of ik luister gewoon te veel industrial :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
Of ik luister gewoon te veel industrial :P

I do not consider that an option.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore