Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DJIPE - Prism (HERESY 039X)

Afbeelding

Label: Heresy Recordings
WEB release: 26-11-2021

Tracklist:
01. DJIPE - Maze Of Machinery
02. DJIPE - No More Voices
03. DJIPE - A Puzzle Of Flesh
04. DJIPE - Requesting Backup
05. DJIPE & Ophidian - Unaltered
06. DJIPE & The Purge - Operation II
07. DJIPE - Broken Box
08. DJIPE - Out Of Body Experience
09. DJIPE & Nagazaki - Desert Woman
10. DJIPE & The Outside Agency - A Stone Called Killer
11. DJIPE - Prism
12. DJIPE - Mantra
13. DJIPE & Igneon System - Bass 2 The Neckline
14. DJIPE & Iridium - Astral Strike
15. DJIPE - God Meltdown
16. DJIPE & Deluge Of Sound - 1000 Smokes

Samples:
https://www.instagram.com/heresy.official.page/

Bron:
https://www.youtube.com/watch?v=BBtNR7_XSo0&t=12579s
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou maar hopen op een cd release...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Albumart en tracklist toegevoegd.

Later deze week de eerste officiƫle previews

Bron:

https://www.instagram.com/p/CWTQ-ueI4YR/

NotMegalodon schreef:
Nou maar hopen op een cd release...


Hij krijgt een CD release, je kan de CD los kopen of in een bundel met een shirt geloof ik. Je kan hem nu pre-orderen in ieder geval.

https://www.ttmshop.nl/c-4120567/djipe/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2021 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pre-order meteen geplaatst. Gelukkig in de korte tijd dat het weer mocht dit album live mogen horen. Denk niet dat ik ooit een set heb meegemaakt op zo een hoog bpm die tegelijkertijd zo lomp was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 11:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alle previews zijn nu hier te luisteren:

https://www.junodownload.com/products/d ... 345754-02/

Dit album is van wat ik hoor puur goud. Wat een kicks en geweld komt hier in terug zeg. Die collabs met Ophidian en The Outside Agency zijn echt van de hoogste plank. Out Of Body Experience en A Puzzle Of Flesh doen denken aan oude Rude Awakening platen. God Meltdown is makkelijk de lompste plaat van dit jaar. Elke plaat heeft echt zieke sounds tot aan absurd lompe kicks. Dit is makkelijk de release van het jaar.

EDIT: zijn offline gehaald :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Dit is makkelijk de hardcore release van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat is die Ophidian collab gruwelijk zeg.

edit: ff door dat album geskipt, maar wat zitten daar vette dingen tussen zeggen (niet alles is voor mij, maar ga deze zeker van begin tot eind even helemaal uitwonen als hij uit is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga deze muziek echt steeds vetter vindne, wat zitten er een gruwelijk vette tracks tussen op dit album :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
14. DJIPE - God Meltdown

Christus te paard wat rammelt deze flink door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2021 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaal is Djipe me vaak net wat te chaotisch/heftig, maar dit is een gaaf album! Niet alles is mijn smaak, maar ik vond echt een stuk meer vet dan ik op voorhand had verwacht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2021 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poh, wat een grof geweld heeft dit album. TOA, Ophidian en The Purge collabs zijn al bizar. De rest nog even checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 18:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

01. DJIPE - Maze Of Machinery 7,5, wat trager met een hele vette opening met die dubbele kicks. Verder een solide plaat met degelijke kicks.

02. DJIPE - No More Voices 7, was al uit maar verder een typische DJIPE plaat, hoop drive en dikke kicks. Sommige kicks lijken wel wat bass te missen maar hebben dan wel een bak lawaai.

03. DJIPE - A Puzzle Of Flesh 7,5, dikke kicks hierin en wederom een top uitgevoerde trage plaat.

04. DJIPE - Requesting Backup 7,5, een doorsnee DJIPE plaat met dikke kicks.

05. DJIPE & Ophidian - Unaltered 9,5, Top 3 van het jaar. Wat een achterlijk goede productie en een perfecte blend van beide stijlen. Die gated kicks zijn echt loepzuiver en snoeihard, ook live. Hoe ze er in komen is ook absurd lomp, vooral in de laatste climax.

06. DJIPE & The Purge - Operation II 8,5, een waardige opvolger van Reset. Leuk gespeel met vocalen en breakbeats. In de eerste climax een typische DJIPE plaat. In de 2e climax, die er echt keihard inkomt met die kicks van The Purge is dan juist de reden waarom deze 2 een heerlijke combo zijn.

07. DJIPE - Broken Box 7, degelijke voortzetting van Pandora's Box.

08. DJIPE - Out Of Body Experience 8,5, vetste trage plaat van dit album. Die meer lage en cleane kicks werken echt enorm goed, zeer lomp. Heeft een hintje van oude Rude Awakening.

09. DJIPE & Nagazaki - Desert Woman 7,5, de eerste climax heeft me te veel kickrolls maar de 2e climax maakt veel goed met die lompe kicks.

10. DJIPE & The Outside Agency - A Stone Called Killer 8,5, je hoort een goede combinatie van beide stijlen, al leunt het wel meer naar DJIPE. Zoals verwacht een enorm lompe plaat, al had het van mij nog wel iets meer TOA mogen wezen qua sounds en sfeer.

11. DJIPE - Prism 7, rare kapotte plaat, niet helemaal mijn ding in het begin, dat deel met de kicks is dan wel weer vet.

12. DJIPE - Mantra 7,5, heeft veel weg van de oudere DJIPE omtrent Deathmatch en Exile Or Death. Tof.

13. DJIPE & Igneon System - Bass 2 The Neckline 9, veel gegooi met kneiterlompe gated kicks. Heerlijk.

14. DJIPE & Iridium - Astral Strike 7, eerste deel doet me meer aan eDUB denken dan aan DJIPE of Iridium. Vind dat deel dan ook minder. De 2e climax is dan wel weer enorm lomp.

15. DJIPE - God Meltdown 10. TOTY, makkelijk. Die kicks zijn gewoon niet normaal meer, de drive is ongekend en live ging deze zo absurd hard.

W A T E E N A B S U R D L O M P G E W E L D

16. DJIPE & Deluge Of Sound - 1000 Smokes 6,5, niet echt mijn ding.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore