Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Wat ik bedoel heeft niks met luid te maken. Ik heb het over Kicks die vaak weg gedrukt worden bij T3rdm.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 11 days ago
DJIPE wrote:
thnx! :)

sinds wanneer is een normaal kickdrum stukje uptempo ? omdat het sneller als 180 bpm is? de hele plaat is toch alles behalve een "uptempo" plaat ? jammer dat je het zo ervaart :(.

x

DJIPE
East coast west shit (alleen het genoemde stuk)zou in een set van Destructive Tendencies / F-Noize of Partyraiser voor veel open monden zorgen. Net als Drop It dat nu in uptempo setjes doet :)

Heeft in mijn ogen ongeveer dezelfde opbouw naar het kick gedeelte als een uptempo plaat, en hoe de kick erin komt precies ook
D
New member
6 posts member since 2015
last seen Aug 2015
yowan wrote:
DJIPE wrote:
thnx! :)

sinds wanneer is een normaal kickdrum stukje uptempo ? omdat het sneller als 180 bpm is? de hele plaat is toch alles behalve een "uptempo" plaat ? jammer dat je het zo ervaart :(.

x

DJIPE
East coast west shit (alleen het genoemde stuk)zou in een set van Destructive Tendencies / F-Noize of Partyraiser voor veel open monden zorgen. Net als Drop It dat nu in uptempo setjes doet :)

Heeft in mijn ogen ongeveer dezelfde opbouw naar het kick gedeelte als een uptempo plaat, en hoe de kick erin komt precies ook

grappig dat je dat zegt, de jongens van DT waren de eerste die me vroegen voor de full track xD
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
En de laatste

Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heel dik weer :D
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Ik hoop dat ik niet de enige ben die voodoo religion maar niets vind. Heeft naar mijn smaak weinig met hardcore te maken...

Sorry DJIPE :/
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dus omdat het geen hardcore is moeten we het maar niks vinden?
Veel mensen hier waarderen Crossbreed en kunnen Drum & Bass (Of welke variant daarvan het ook is) ook wel waarderen
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Heel erg vet. Vind alleen de vocals wat minder.
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Broken Balance wrote:Dus omdat het geen hardcore is moeten we het maar niks vinden?
Veel mensen hier waarderen Crossbreed en kunnen Drum & Bass (Of welke variant daarvan het ook is) ook wel waarderen
Natuurlijk begrijp ik dat mensen dit waarderen. Daarom, Ik spreek voor mezelf. IK en mijn Smaak. Ik spreek niet voor de rest. ;)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Number99 wrote:
Broken Balance wrote:Dus omdat het geen hardcore is moeten we het maar niks vinden?
Natuurlijk begrijp ik dat mensen dit waarderen. Daarom, Ik spreek voor mezelf. IK en mijn Smaak. Ik spreek niet voor de rest. ;)
Je spreek voor je zelf??

je probeert anders aardig de woorden in iemands mond te leggen met de opmerking:

'Ik hoop dat ik niet de enige ben die voodoo religion maar niets vind'

ik vind de laatste track de beste van de 4. :thumbsup:
J
voodo religion is toch wel erg vet
D
New member
6 posts member since 2015
last seen Aug 2015
Number99 wrote:Ik hoop dat ik niet de enige ben die voodoo religion maar niets vind. Heeft naar mijn smaak weinig met hardcore te maken...

Sorry DJIPE :/
uhmm dus? sinds wanneer mag/moet ik alleen hardcore maken? :P breaks > core :yay:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
dave wrote:ik vind de laatste track de beste van de 4. :thumbsup:
DJIPE wrote:breaks > core :yay:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
breaks & core :yay:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2024
Gewoon Crossbreed :P
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Allemaal dikke platen, maar Combine 17 is toch wel mijn favoriet van deze release :drool:
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Alle vier ook al in de Hardtunes top10. Netjes!