Ik vind hem nergens. 
komt vanmiddag op hardtunes lijkt me?Merlijn wrote:Ik vind hem nergens.
komt vanmiddag op hardtunes lijkt me?Merlijn wrote:Ik vind hem nergens.
oh hij is er dus?...dan ff power to the people halenhardcoresjors wrote:Jajaa, het heeft ff geduurt maar dan komt hij ook!
DREAMS!![]()
ja maar bij traxtorm komt hij meestal later op de dagIntervention wrote:dan is deze toch vandaag gereleased?
Intervention wrote:94 is dan toch game over en 95 die aof en endymion collab?
mooi want Game Over is DE track van het album en die moet ik gewoon hebben_theon_ wrote:Intervention wrote:94 is dan toch game over en 95 die aof en endymion collab?
Intervention wrote:mooi want Game Over is DE track van het album en die moet ik gewoon hebben_theon_ wrote:Intervention wrote:94 is dan toch game over en 95 die aof en endymion collab?
kvind Mad Dog juist niet meer, eerder had hij altijd lekkere tracks die wel mainstream waren maar er toch weer beetje buiten vielen, als ik naarm ainstream producers moet kijken kies ik toch echt voor, Amnesys, Ophidian, D-Passion, Promo, Tha Playah is ook sterkDopey mhl wrote:Op dit moment vind ik Mad Dog, Tha Playah en D-passion met kop en schouders boven de rest uit steken.
ophidian voor mainstream? hij heeft voornamelijk industrial tracks hoor, laatste tijd helemaal!Intervention wrote:kvind Mad Dog juist niet meer, eerder had hij altijd lekkere tracks die wel mainstream waren maar er toch weer beetje buiten vielen, als ik naarm ainstream producers moet kijken kies ik toch echt voor, Amnesys, Ophidian, D-Passion, Promo, Tha Playah is ook sterkDopey mhl wrote:Op dit moment vind ik Mad Dog, Tha Playah en D-passion met kop en schouders boven de rest uit steken..
heb je gelijk in maar de mainstream die hij maakt is wel super gruwelijk, bijv die Anger remix daarvan had ik veel liever een mainstream remix van hem gezien dan een industrial remixhardcoresjors wrote:ophidian voor mainstream? hij heeft voornamelijk industrial tracks hoor, laatste tijd helemaal!Intervention wrote:kvind Mad Dog juist niet meer, eerder had hij altijd lekkere tracks die wel mainstream waren maar er toch weer beetje buiten vielen, als ik naarm ainstream producers moet kijken kies ik toch echt voor, Amnesys, Ophidian, D-Passion, Promo, Tha Playah is ook sterkDopey mhl wrote:Op dit moment vind ik Mad Dog, Tha Playah en D-passion met kop en schouders boven de rest uit steken..
Ik vind kasparov, amnesys en tha playah wel gek!
Je haalt me de woorden uit me mond!Intervention wrote: heb je gelijk in maar de mainstream die hij maakt is wel super gruwelijk, bijv die Anger remix daarvan had ik veel liever een mainstream remix van hem gezien dan een industrial remix
Nee heb liever een industrial track. Als ophidian een mainstream track word maakt hij m toch altijd richting de industrial met kicks en fx enzo. Angel, Butterfly, Pegasus. Enige normale mainstream nummers van hem die ik ken zijn Petrifaction, All The Way Down, The Real en Day Of Judgement ( Ophidian Remix ).hardcoresjors wrote:Je haalt me de woorden uit me mond!Intervention wrote: heb je gelijk in maar de mainstream die hij maakt is wel super gruwelijk, bijv die Anger remix daarvan had ik veel liever een mainstream remix van hem gezien dan een industrial remix
Nee dat zijn Butterfly en So Many SacreficesD-Nemacyst wrote:Nee heb liever een industrial track. Als ophidian een mainstream track word maakt hij m toch altijd richting de industrial met kicks en fx enzo. Angel, Butterfly, Pegasus. Enige normale mainstream nummers van hem die ik ken zijn Petrifaction, All The Way Down, The Real en Day Of Judgement ( Ophidian Remix ).hardcoresjors wrote:Je haalt me de woorden uit me mond!Intervention wrote: heb je gelijk in maar de mainstream die hij maakt is wel super gruwelijk, bijv die Anger remix daarvan had ik veel liever een mainstream remix van hem gezien dan een industrial remix
En dat zijn 1 remix van n mainstream nummer en 3 collabs met mainstream artiesten.
The Real is trouwens wel de beste mainstream plaat ever