Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 17:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deathmachine - Mutability LP (PRSPCT262)
Afbeelding

Label: PRSPCT
WEB release: 03/12/2021

Tracks:
01. We Comprehend
02. Show Me (The Truth)
03. Resilient
04. Carcass
05. Atmos Of Honesty
06. The Source Of Everything
07. Exoskeleton
08. Kill
09. Our Rights
10. Life Or Death
11. The Abyss
12. Photon Pain
13. Out Of Statis
14. The Bleeding Edge
15. Mutability

Samples:
https://www.junodownload.com/products/d ... 331029-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige album draai en luister ik nog steeds graag :drool: dus straks maar even deze preview checken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2021 12:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is uit, volledige previews er bij gedaan.

Wat een vet album zeg. De Drum & Bass stukken zijn heel vet gedaan, Atoms Of Honesty het meeste. Heb niet echt iets dat er bovenuit steekt daar. Dus ik beperk mezelf tot de hardcore/techno platen.

Resilient is echt een hele dikke plaat, Deathmachine zou ook zo in techno kunnen al is het wel een beetje in de stijl van Ghost In The Machine.

Carcass Is de plaat van het album voor mij. Die dubbele kick en die zagende zuigende basstail zijn echt superdik en de productiekwaliteit is van de hoogste plank.

The Source Of Everything Heel vet dit, ook het gespeel met de verschillende kicks. Het lijkt een beetje een Deathmachine take op de stijl van DJIPE.

Kill heeft dikke kicks, verder je standaard Deathmachine plaat, vet dus.

Our Rights Out Of Stasis en Life Or Death zijn wederom je doorsnee Deathmachine platen en dus uitstekend.

The Bleeding Edge is nummer 2 van dit album. De oude Deathmachine stijl met die lompe gated kicks. Doet denken aan platen als Synapsids en Hallucinations Of Mendes. Super vet.

Mutability Gaat door in de zelfde trend als The Bleeding Edge met wat toffe variatie zoals die ogenschijnlijke vertragingen.

Dit album vangt minstens een 8, typisch Deathmachine en een productieniveau van de hoogste plank.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore