Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 22:49 

Hardtraxxer

BOMBSQUAD - Mainstream Mutilators (T3RDM0307)

Label: The Third Movement
WEB release: 03-12-2018

Tracks:
01. At War
02. Mainstream Mutilators
03. Hiroshima
04. Poison Spitter (Official Snakepit 2018 Anthem)
05. Blow 'M Up
06. Troublemakers (Ft. Warface)
07. Don't Fuck With The Squad (Album Edit)
08. The Chop Show (Ft. F. Noize)
09. Crispy Bassdrum (N-Vitral Presents BOMBSQUAD Remix)
10. Kill That (Ft. eDUB)
11. Getverherrie (Album Edit)
12. Kapotmaaien
13. Greazy Counter (Ft. Greazy Puzzy Fuckerz)

Bron: http://www.ttmshop.nl/a-54209508/bombsquad/bombsquad-mainstream-mutilators/
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:39 

Hardtraxxer

@10.26 Greazy counter

Valt weinig over te zeggen, wel ongeveer wat je kan verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 22:37 

Hardtraxxer

even wat samples beluisterd maar nee.... bedroevend triest dat uptempo geneuzel

Inspiratieloos en saai

En wat is dat tegenwoordig met al die speciale pakjes en maskertjes ? Moet dat cool zijn ? eerder lachwekkend... maar dat past dan wel weer bij deze lachwekkende muziek of rommel of nou ja...

Mijn mening hoor dus wees niet boos alle ik geil op 200BPM mensjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 14:29 

Kraak... Piep...

Niks mis met hoog BPM, neem UK Hardcore als voorbeeld.

Dit is echter gewoon, zoals verwacht, simpel van de hoogste plank. Ik hoop gewoon dat N-Vitral Bombsquad gaat gebruiken als zijn mainstream alias en N-Vitral als naam gewoon voor industrial want de twee komen steeds dichter bij elkaar.

Toch wel triest om te zien hoe in de hardcore scene bij een hype gelijk iedereen er bovenop duikt. Het gros dook toen op die TiH hype in 2012 en ging trager produceren in de stijl van TiH. Uptempo is nu populair en iedereen duikt er bovenop. Ik snap je oprecht als je het leuk vindt of het leuk vindt om te maken, maar ik geloof gewoon niet dat elke artiest uit het hart echt deze specifieke richting op wil gaan en toevallig ook allemaal rond de zelfde tijd.

De mainstream hardcore scene is imo ook net als in 1999/2000 zo goed als dood op een paar selecte namen na. Overal duiken nieuwe uptempo/frenchcore artiesten op en overal gaan artiesten geleidelijk of plots die kant op. Uit een "brood op de plank" opzicht snap ik het wel, ik snap alleen niet hoe sommige artiesten zichzelf dan nog een oprechte muzikant kunnen noemen door bijna letterlijk de stijl van anderen te kopiƫren en hele simpele kicks en riedeltjes af te leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 17:57 

Hardtraxx Addict

Iets met spijkers en koppen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 23:37 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Niks mis met hoog BPM, neem UK Hardcore als voorbeeld.

Dit is echter gewoon, zoals verwacht, simpel van de hoogste plank. Ik hoop gewoon dat N-Vitral Bombsquad gaat gebruiken als zijn mainstream alias en N-Vitral als naam gewoon voor industrial want de twee komen steeds dichter bij elkaar.

Toch wel triest om te zien hoe in de hardcore scene bij een hype gelijk iedereen er bovenop duikt. Het gros dook toen op die TiH hype in 2012 en ging trager produceren in de stijl van TiH. Uptempo is nu populair en iedereen duikt er bovenop. Ik snap je oprecht als je het leuk vindt of het leuk vindt om te maken, maar ik geloof gewoon niet dat elke artiest uit het hart echt deze specifieke richting op wil gaan en toevallig ook allemaal rond de zelfde tijd.

De mainstream hardcore scene is imo ook net als in 1999/2000 zo goed als dood op een paar selecte namen na. Overal duiken nieuwe uptempo/frenchcore artiesten op en overal gaan artiesten geleidelijk of plots die kant op. Uit een "brood op de plank" opzicht snap ik het wel, ik snap alleen niet hoe sommige artiesten zichzelf dan nog een oprechte muzikant kunnen noemen door bijna letterlijk de stijl van anderen te kopiƫren en hele simpele kicks en riedeltjes af te leveren.

Ik heb het echt wel eens een kans gegeven om op een festival een tijdje in de uptempo area te verblijven maar serieus na een uurtje heb je echt alles wel gehoord en komt het me de strot uit

Ik blijf ook van mening dat je prima snellere tracks kan maken maar wissel dat af met echte goede hardcore producties ipv veel voor de massa.... beetje wat ik ook wel bij sommige raw hardstyle labels zie.

Als het maar aan een bepaalde formule voldoet dan is het hard en vet.... en idd voor mij ben je dan als producer echt gefaald.

Ik kan me goed voorstellen (wat ik soms ook wel eens lees her en der) dat de oude garde er zich mateloos aan stoort.

Ik vind het ook jammer dat er weinig producers zijn die invloeden van verschillende stromingen nog durven te combineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 23:41 

Hardtraxxer

Ook een partyraiser bv... op decibel nog een setje van gezien maar ook dat is gewoon een uur lang zoveel mogelijk soorten kicks op een hoog bpm het publiek in smijten

En dan staat het hele zooitje beetje te wiebelen en te fistpumpen want ja veel meer beweging lukt niet op dat BPM en zeker niet een hele set (tenzij je de longinhoud en conditie van superman hebt of zo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 10:30 

Hardtraxx Veteran

Dit komt uit op Third Movement, mensen. Pfff.

Grappig om te lezen dat onder de video's van de artiesten zelf mensen "redelijk" positief zijn en wanneer het label de video post 99/100 negatief is.

Jay schreef:
Ik vind het ook jammer dat er weinig producers zijn die invloeden van verschillende stromingen nog durven te combineren.

Tsja, imo is het meer raw hardstyle op mega hoog bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 21:48 

Hardtraxx Veteran

Stukje 9000 BPM in Creazy Counter :bomb: Mop vroem gas erop.

Van alle previews vind ik Hiroshima tot nu toe het leuks. En die haalt net een krappe voldoende bij me. De rest van de platen kan me nog niet echt bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 09:23 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Mop vroem gas erop.

wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 09:23 

Kraak... Piep...

He svb, we zouden hier geen grappen meer over WWII maken he. Hiroshima tot daar aan toe maar dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:32 

Hardtraxx Veteran

Twijfelen om het bericht te reporten, hier wordt gemeten met twee maten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 12:20 

Hardtraxx Addict

De haat maakt hem alleen sterker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 15:37 

Hardtraxxer

Afgelopen zaterdag de meeste plaatjes bij Warface gehoord, het gaat allemaal wel hard enzo maar spannend of interessant word het nooit. Hiroshima is dan nog het interessantst en het Poison Spitter anthem zit wel leuk in elkaar, maar daar houd het ook wel op. Het zit verder niet slecht in elkaar, maar N-Vitral is juist een van die namen die supergoed kan produceren en superveel originele ideeen in zn muziek kan verwerken, en daarom is het zonde dat hij met het BOMBSQUAD concept niet echt de uptempo wat frisse elementen kan meegeven en daarmee de rest van het genre kan inspireren.

Oh en wat is er eigenlijk met Klaplong gebeurd? Had ik hier ook wel op verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 16:42 

Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
Oh en wat is er eigenlijk met Klaplong gebeurd? Had ik hier ook wel op verwacht.

Klaplong ligt in het ziekenhuis... die was niet meer te redden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 19:46 

Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
die was niet meer te redden

Is de rest van dit album ook niet, maar dat weerhoudt ze er niet van ons dit voor te schotelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 12:38 

Hardtraxxer

02. Mainstream Mutilators
06. Troublemakers (Ft. Warface)
08. The Chop Show (Ft. F. Noize)
09. Crispy Bassdrum (N-Vitral Presents BOMBSQUAD Remix)

Deze zijn vet :bomb:

De rest.. mehh, boeit mij niet genoeg. Doe mij maar gewone N-Vitral :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardcore