Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Art of Fighters - Keep On Rocking (TRAX0129)

Label: Traxtorm Records
WEB release: 23-07-2014

Tracks:
Art of Fighters - Keep On Rocking
Art of Fighters - Goodbye (See You Next Time)
Art of Fighters & Alien T - My Drug: The Competition

Samples:






Bron: Traxtorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 08:53 
 
Hardtraxx Addict

Waarom stopt Goodbye al na 2:35? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een afschuwelijk platte kicks in alle 3 de nummers. Niks voor mij :(
Goodbye vind ik dan nog het leukst. Ik hou wel van hardcore met een fun-gehalte, net zoals Oh My Sun (al vind ik Oh My Sun wel tien keer beter dan dit...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm weet niet wat ik hiervan moet denken
Goodbye (see you next time) gaat in ieder geval wel knetterhard live!!
echt 10x gehoord op defqon ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 15:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Keep On Rocking is enorm slap
My Drug: The Competition is nog best vet imo, kicks zijn slap maar de rest is best vet imo.
Goodbye is het boegbeeld dat snelheid niet harder is, wat een flutkickjes. In het laatste stukje worden de kicks iets harder, nog steeds niet heel hard, maar had dan die gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Keep On Rocking had in 2001 niet mis staan. Maar nu :(
'My Drug' vind ik niet veel bijzonders en 'Goodbye' tja....eigenlijk AOF onwaardig!
1 van de zwakste releases van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dave schreef:
Keep On Rocking had in 2001 niet mis staan. Maar nu :(
'My Drug' vind ik niet veel bijzonders en 'Goodbye' tja....eigenlijk AOF onwaardig!
1 van de zwakste releases van hen.


fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
dave schreef:
Keep On Rocking had in 2001 niet mis staan. Maar nu :(
'My Drug' vind ik niet veel bijzonders en 'Goodbye' tja....eigenlijk AOF onwaardig!
1 van de zwakste releases van hen.


fixed


We hebben er weer een wijsneus bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 21:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gezien de naam Frenchkicks neigt dat naar Frenchcore dus dat zal wel meevallen.

En dit desbetreffende persoon weet blijkbaar niet dat AoF dezer dagen een persoon is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En deze desbetreffende persoon weet blijkbaar niet dat AoF dezer dagen een persoon is.


ik wou net zeggen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 18:55 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Gezien de naam Frenchkicks neigt dat naar Frenchcore dus dat zal wel meevallen.

En dit desbetreffende persoon weet blijkbaar niet dat AoF dezer dagen een persoon is.


Vooroordelen weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gezien de naam Frenchkicks neigt dat naar Frenchcore dus dat zal wel meevallen.

En dit desbetreffende persoon weet blijkbaar niet dat AoF dezer dagen een persoon is.

Is dat zo? Dat is me helemaal ontgaan. Christian doet al sinds jaar en dag de DJ-sets maar live en in de studio zaten ze toch nog altijd met zn tweeën?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Broken Balance schreef:
Gezien de naam Frenchkicks neigt dat naar Frenchcore dus dat zal wel meevallen.

En dit desbetreffende persoon weet blijkbaar niet dat AoF dezer dagen een persoon is.

Is dat zo? Dat is me helemaal ontgaan. Christian doet al sinds jaar en dag de DJ-sets maar live en in de studio zaten ze toch nog altijd met zn tweeën?


Dat idd, het is volgensmij ook niet heel lang geleden dat dat gebeurde, een jaar of een/twee terug dacht ik.
Meccano Twins is nu een of twee personen (weet ik niet zeker), waar het eerst altijd een was. Christian Nardelli deed het eerst altijd solo en nu samen met Jose Sendra. Dit was echter tot 2008 maar ik meende dat Jose later wegging.

Bij AoF
In 2007 stopte Mateo er mee. En Christian is full time naar Meccano Twins verkast vlak voor #TiH omdat zijn visie niet meer paste bij AoF maar meer bij M2. Daardoor is AoF een persoon geworden.

Volgensmij is het een principe kwestie. Christian is in principe nog wel bij AoF maar doet eigenlijk alleen maar M2, dat hoor je wel in de producties van M2 en AoF terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Christian Nardelli deed het eerst altijd solo en nu samen met Jose Sendra. Dit was echter tot 2008 maar ik meende dat Jose later wegging.

Meccano Twins bestond oorspronkelijk uit Cristian en Matteo van AoF. Toen Matteo wegging bij zowel AoF als Meccano Twins (in elk geval als dj, als producer zou hij goed op de achtergrond er nog bij kunnen zijn) werd MT een solo act. Later kwam Jose bij MT, en volgens mij is het nu een solo act waarbij Jose de dj is en Cristian meeproduceert.

Broken Balance schreef:
En Christian is full time naar Meccano Twins verkast vlak voor #TiH omdat zijn visie niet meer paste bij AoF maar meer bij M2. Daardoor is AoF een persoon geworden.

Matteo is degene die weg is gegaan bij beide groepen en Cristian is gebleven. Daardoor is AoF een persoon geworden (wel met Luca als MC, degene met het 'X' masker).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 18:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ohja ,was even vergeten dat hij de MC was, ik meende dat hij ook mee produceerde. Maar heeft alleen twee tracks ingesproken (Freaks en Game Don't Stop).
Dan Doet Christian idd nog AoF en deels M2, en Jose die draait voor M2, en produceert voor M2 met Christian.
Ik gok dat Jose meer doet voor M2 dan Christian trouwens sinds je tegenwoordig niet veel van Christian zijn stijl in M2 hoort, niet de 150 BPM zooi die hij nu maakt en ook niet de oude vette tracks, ze hebben wel invloeden van het oude.

Maarja M2 > AoF altijd al zo geweest voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De vocals van Game Don't Stop zijn gesampled hoor, denk dat jij hier iets door de war haalt (ik gok Mistake, de B-kant van Game Dont Stop ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
De vocals van Game Don't Stop zijn gesampled hoor, denk dat jij hier iets door de war haalt (ik gok Mistake, de B-kant van Game Dont Stop ;) )


Dat zal dan wel, gezien dat het op Discogs zo staat, dacht ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 14:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Beetje te veel tralala if you know what i mean. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gezien de naam Frenchkicks neigt dat naar Frenchcore dus dat zal wel meevallen.

En dit desbetreffende persoon weet blijkbaar niet dat AoF dezer dagen een persoon is.


Dit jaar eindexamen VWO, achja iedereen heeft onbewust wel vooroordelen zullen we dan maar zeggen hé :(

ze produceren wel degelijk samen

En waar ben jij fan van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 00:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Broken Balance schreef:
Gezien de naam Frenchkicks neigt dat naar Frenchcore dus dat zal wel meevallen.

En dit desbetreffende persoon weet blijkbaar niet dat AoF dezer dagen een persoon is.


Dit jaar eindexamen VWO, achja iedereen heeft onbewust wel vooroordelen zullen we dan maar zeggen hé :(

ze produceren wel degelijk samen

En waar ben jij fan van?


Je geweldige intellect, die te slim is om op te zoeken op discogs dat hij daadwerkelijk in zijn eentje produceert.
Dus laat ik je even helpen.
http://www.discogs.com/artist/20215-Art-Of-Fighters

Er staan drie namen. Een is doorstreept. Dat was de 2e man van AoF tot ong 2007, Mateo, en die is dus weg. Staat op zat social media als je het wil nachecken. De 2e naam is, Christian Nardelli, aka Art Of Fighers nu. De man die je bij gewone sets ziet staan. De derde naam is Luca, de MC. Die dus sommige vocals inspreekt en op LIVE optredens er bij is.
Bij Meccano Twins ging Mateo ook weg in 2007 en werd het een solo act van Christian. In 2010 is Jose bij Meccano Twins gekomen. Hij is echter de DJ, ookal heeft hij eerst ook een tijdje meegewerkt aan releases, de Fire, Ice en Earth releases.

Duidelijk?

En ik heb niks meer om "Fan" van te zijn omdat niemand consistent geweldige nummers meer maakt. AoF waren er een van tot Christian trage troep begon te maken. Net als heel Traxtorm en Neophyte Records artiesten.
Als ik toch wat moet bedenken dan Ophidian, Lunatic & Miss Hysteria en Promo.

(ps Met proefwerken kom je ver in het leven, blijf dat geloven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Frenchkicks schreef:
Broken Balance schreef:
Gezien de naam Frenchkicks neigt dat naar Frenchcore dus dat zal wel meevallen.

En dit desbetreffende persoon weet blijkbaar niet dat AoF dezer dagen een persoon is.


Dit jaar eindexamen VWO, achja iedereen heeft onbewust wel vooroordelen zullen we dan maar zeggen hé :(

ze produceren wel degelijk samen

En waar ben jij fan van?


Je geweldige intellect, die te slim is om op te zoeken op discogs dat hij daadwerkelijk in zijn eentje produceert.
Dus laat ik je even helpen.
http://www.discogs.com/artist/20215-Art-Of-Fighters

Er staan drie namen. Een is doorstreept. Dat was de 2e man van AoF tot ong 2007, Mateo, en die is dus weg. Staat op zat social media als je het wil nachecken. De 2e naam is, Christian Nardelli, aka Art Of Fighers nu. De man die je bij gewone sets ziet staan. De derde naam is Luca, de MC. Die dus sommige vocals inspreekt en op LIVE optredens er bij is.
Bij Meccano Twins ging Mateo ook weg in 2007 en werd het een solo act van Christian. In 2010 is Jose bij Meccano Twins gekomen. Hij is echter de DJ, ookal heeft hij eerst ook een tijdje meegewerkt aan releases, de Fire, Ice en Earth releases.

Duidelijk?

En ik heb niks meer om "Fan" van te zijn omdat niemand consistent geweldige nummers meer maakt. AoF waren er een van tot Christian trage troep begon te maken. Net als heel Traxtorm en Neophyte Records artiesten.
Als ik toch wat moet bedenken dan Ophidian, Lunatic & Miss Hysteria en Promo.

(ps Met proefwerken kom je ver in het leven, blijf dat geloven)


Duidelijk. Ik volg Art Of Fighters al een lange tijd niet meer dus voor mij ben jij een autoriteit op dat gebied.

Waarmee haalt men het wel volgens jou? (gerelateerd aan de middelbare school natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Duidelijk. Ik volg Art Of Fighters al een lange tijd niet meer dus voor mij ben jij een autoriteit op dat gebied.

Waarmee haalt men het wel volgens jou? (gerelateerd aan de middelbare school natuurlijk)


Ervaring op doen in wat jij het leukst vind op te doen en daarop doorstuderen.

Ohja
Autoriteit is niet het correcte woord dus ik zou nog even doorleren op Nederlands. Ik ben namenlijk geen politieagent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Namenlijk ook geen correct Nederlands. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En autoriteit kan wel :whistle:

autoriteit

een persoon met veel kennis op een bepaald gebied 'Hij is een autoriteit op het gebied van wiskunde.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 16:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Namenlijk ook geen correct Nederlands. :P


ik had het niet over spelling :$
En ik claim ook niet dat ik slim ben

En @ Constructer, om zo'n zin in de volksmond kloppend te maken moet je leidende er voor zetten. Anders kan je beter kenner er voor zetten. Want je hebt niet meerdere autoriteiten.

Omdat dat woord echt letterlijk overgenomen is van Engelse grammatica. (Is a leading authority on the subject of Math)
Forumoverzicht » Releases » Hardcore