Nee is een verzamel album met een paar nieuwe nummers met CD1 van AoF en CD2 van Meccano TwinsBadToTheBone wrote:Is dat niet met veel artiesten? Hoewel sommige alleen maar beter worden (oa Mad Dog).R3bel wrote:Alleen Oh My Sun vind ik te doen
Ben bang dat ze niet meer zo goed worden als dat ze waren ten tijde van hun album![]()
Heel die album =
OT: Oh My Sun, geweldig nummer, ben niet van de opera, maar dit is wel erg gaaf
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Hyrule War & Nosferatu - Infernal
- View the latest post: INVADE - Save Yourself E.P.
- View the latest post: Sickmode & Odium - Make Me Feel (INT??)
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
Moderators
Nee is een verzamel album met een paar nieuwe nummers met CD1 van AoF en CD2 van Meccano TwinsBadToTheBone wrote:Is dat niet met veel artiesten? Hoewel sommige alleen maar beter worden (oa Mad Dog).R3bel wrote:Alleen Oh My Sun vind ik te doen
Ben bang dat ze niet meer zo goed worden als dat ze waren ten tijde van hun album![]()
Heel die album =
OT: Oh My Sun, geweldig nummer, ben niet van de opera, maar dit is wel erg gaaf
God's Fury en Oh my Sun zijn gruwelijk lekker
Dead end Street vind ik niks helaas.
Dead end Street vind ik niks helaas.
Hij bedoelt dat veel artiesten er in de jaren op achteruit zijn gegaan, zoals AoF, maar dat bijvoorbeeld een Mad Dog (all his opinion) wel een stijgende lijn in heeft gezetD-Nemacyst wrote:Nee is een verzamel album met een paar nieuwe nummers met CD1 van AoF en CD2 van Meccano Twins
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Echt hele dik release.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
eindelijk nog is goeie mainstream
want buiten mad dog is het precies stil gevallen :o
want buiten mad dog is het precies stil gevallen :o
Ik bedoelde die kerel die zei heel dat album =Steffnov wrote:Hij bedoelt dat veel artiesten er in de jaren op achteruit zijn gegaan, zoals AoF, maar dat bijvoorbeeld een Mad Dog (all his opinion) wel een stijgende lijn in heeft gezetD-Nemacyst wrote:Nee is een verzamel album met een paar nieuwe nummers met CD1 van AoF en CD2 van Meccano Twins
Want AoF heeft geen officieel soloalbum
Ik vind die kick in dead end street ook wel gek hoor!
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
oh my sun 
-
PHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
sanderovic wrote:Echt hele dik release.
Oh My Sun _0_
Wat ging die ongelooflijk hard gister
niet te geloven
Wat ging die ongelooflijk hard gister
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik snap niet wat iedereen nou zo leuk vind aan Oh my sun, het is een lekker beukplaatje maar echt niets speciaals ofzo. Dead end street daarin tegen 
x2Blazed wrote:Ik snap niet wat iedereen nou zo leuk vind aan Oh my sun, het is een lekker beukplaatje maar echt niets speciaals ofzo. Dead end street daarin tegen
heb je hem al live gehoordBlazed wrote:Ik snap niet wat iedereen nou zo leuk vind aan Oh my sun, het is een lekker beukplaatje maar echt niets speciaals ofzo. Dead end street daarin tegen
-
D
dan gaat die echt hardroberttt wrote:heb je hem al live gehoordBlazed wrote:Ik snap niet wat iedereen nou zo leuk vind aan Oh my sun, het is een lekker beukplaatje maar echt niets speciaals ofzo. Dead end street daarin tegen
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja bij masters, maar ik was niet echt onder de indrukroberttt wrote:heb je hem al live gehoordBlazed wrote:Ik snap niet wat iedereen nou zo leuk vind aan Oh my sun, het is een lekker beukplaatje maar echt niets speciaals ofzo. Dead end street daarin tegen
Begrijp me niet verkeerd hij is chill maar ik vind hem een beetje mwaa..
vind t alle 3 goeie nummers.
heb alleen moeite met oh my sun inmixen
heb alleen moeite met oh my sun inmixen
Oh My Sun is gewoon lomp. Niks speciaals ofzo maar gewoon een geweldige afbeuker. Beetje zoals Cazzi Amari, dat gaat ook nergens over