^ Masters of the Great Conspiracy is toch duidelijk een hardcore plaat, snap je post niet helemaal.
Blast At You vind ik de meest interessante preview tot nu toe. Typische Angerfist melodie en heerlijk gebruik van snares. Alleen de vocals vind ik wat minder, al zijn ze nog steeds goed te doen.
Ik ben vooral benieuwd naar de collabs met N-Vitral, wat echt heel vet kan worden, en met Negative A. Vind het wel jammer dat er slechts 5 soloplaten op dit album komen, ik had gehoopt op meer gezien zijn laatste album in verhouding ook maar weinig solo's bevatte.
Er zijn toch een paar dingen die me bij voorbaat al in negatieve zin opvallen bij het bekijken van de tracklist. Een nieuwe collab met Dr. Peacock vind ik persoonlijk erg jammer, daar zit ik totaal niet op te wachten en al helemaal niet na Inframan (hoe komt die nu op die bonus CD terecht...). Twee van de vijf nieuwe soloplaten worden ondersteund door MC's, terwijl Angerfist nu juist degene is die vaak met ontzettend gave gesampelde vocals komt. Verder was ik in de eerste instantie erg enthousiast toen er eindelijk een nieuwe collab met Neophyte werd aangekondigd, maar nu blijkt ook hier gebruik te zijn gemaakt van MC's. Ik wacht de uiteindelijke versie uiteraard even af alvorens het af te schrijven, maar normaal gesproken word ik niet bepaald blij van de vocals van Alee en Diesel.