Angerfist - Diabolic Dice
Label: Masters of Hardcore
WEB release: 11/10/2019
Samples:
Bron:

Label: Masters of Hardcore
WEB release: 11/10/2019
Samples:
Bron:
'Welcome....to The Army...of Angerfist!''Alm1ghty wrote:Soldier ben ik ook fan van.
Komen 6 nieuwe tracks op te staan heb ik vernomen. Die worden uitgebracht op een USB als ik het goed heb. Plus er is al een preview op zn yt kanaal:Broken Balance wrote:Is er verder trouwens al wat bekend over het album? Weet alleen dat hij 22 november uitkomt. Maar heb verder geen tracklist of previews gezien..
Je haalt de woorden uit mn mond. Freddy heeft weer die vette sfeer maar de kicks klinken zo soft.Broken Balance wrote:Geto Tremble is gewoon een goed geproduceerde standaard uptempo plaat.
Freddy is Pennywise 2.0 maar dan met mindere kicks.
Soldier is wel een vette plaat. Vetste plaat sinds zijn laatste album.
Gaat deze man nu ook al met die metallofoon geluidjes in kicks beginnen? I'm done. Echt de meest imbeciele verandering van de scene ooit.makrooy wrote:
Railion wrote:Gaat deze man nu ook al met die metallofoon geluidjes in kicks beginnen? I'm done. Echt de meest imbeciele verandering van de scene ooit.makrooy wrote:
Komt deze niet in een Crypsis plaat voor?Railion wrote:Doe maar weer iets produceren met een melo zoals dit, waar die overigens nooit wat mee heeft gedaan
Waar staat dat het een album zou worden dan?Pannenkoek wrote:Vroeger noemden we dit gewoon een EP in plaats van een album.
Hier bijvoorbeeld: https://www.facebook.com/angerfistmusic ... =3&theaterdave wrote:Waar staat dat het een album zou worden dan?Pannenkoek wrote:Vroeger noemden we dit gewoon een EP in plaats van een album.
Heb je een linkje?soundgenius_91 wrote:Komt deze niet in een Crypsis plaat voor?Railion wrote:Doe maar weer iets produceren met een melo zoals dit, waar die overigens nooit wat mee heeft gedaan
ErikZ wrote:Wat een welkome maar vooral vette verrassing Solid Stigma![]()
Soldier blijft mijn favoriet, Solid 2 en Diabolic Dice 3. De andere 3 zijn onwijs saai en voelt snel in elkaar gezet. Wel een toffe sfeer bij zowel Freddy als Attack maar daarna slaapverwekkend