Mwa, vind het niet heel vet..
Niet slecht ofzo, maar geen release die eruit springt
Niet slecht ofzo, maar geen release die eruit springt
'we'???casje334 wrote:ik vind het allemaal een beetje net niet we zijn natuurlijk beter gewend van hem
spreek voor jezelfcasje334 wrote:ik vind het allemaal een beetje net niet we zijn natuurlijk beter gewend van hem
vind ik ook, platen als raw generation en system crash en nog een paar zijn zeker beter dan dit vind ikDarkestSymphony wrote:spreek voor jezelfcasje334 wrote:ik vind het allemaal een beetje net niet we zijn natuurlijk beter gewend van hem
dan weten we zo langzamerhand wel bij traxxtorm dus dat hoef je niet bij overal neer te zettehoebedoelje wrote:Zo lang wachten...
Volgens mij is dat WEB hoor, en het was al bekent!Timothy21 wrote:Vinyl Release is 9 Januari
hardcoresjors wrote:Volgens mij is dat WEB hoor, en het was al bekent!Timothy21 wrote:Vinyl Release is 9 Januari
Die echo van die synth is wel echt lelijk vind ik. Verpest het een beetje voor mij.Project 141 wrote:Vind het een lekkkere oldschool feeling geven!Dakpan wrote:Wat een vreemde kick in die 2e climax van Back 2 Zero zeg.
Vind je die kick oldskool?Project 141 wrote:Vind het een lekkkere oldschool feeling geven!Dakpan wrote:Wat een vreemde kick in die 2e climax van Back 2 Zero zeg.