Hierbij mijn bootleg op 'We Be Like' van Vato Gonzalez, Lady Bee & Murda!
* Free Download *
View on SoundCloud
* Free Download *
View on SoundCloud
Je bedoelt die 'roar' ?wrote:1:16 free again screech??
jawrote:Je bedoelt die 'roar' ?wrote:1:16 free again screech??
Ik heb nog ff opgezocht welke free again je eigenlijk bedoelde.. Maar nee tis een vrij standaard preset in Massivewrote:jawrote:Je bedoelt die 'roar' ?wrote:1:16 free again screech??
Lijkt er idd op haha! Maar tis echt gewoon een preset in massivewrote:Ooh kan wel:P Ik vond em erg lijken op deze (op 6 seconden al)Verder leuke track hoor:)
Hoezo? DL staat aan en dit is het producers forum dus iedereen mag hier plaatsen.wrote:Bedankt voor de gratis bootleg...
Wie ben je?
Waarschijnlijk gewoon een hobbyproducer die hier op het forum de naam "Punthoofd" heeft, als je meer wilt horen kijk je toch op zn soundcloud?wrote:Weet ik. Alleen een bootleg lijkt mij altijd gratis te downloaden aangezien je de rechten niet bezit om een plaat te verkopen. Daarnaast ben ik benieuwd wie of wat STIKX is. Nog nooit van gehooord.
Er is altijd een punt dat je een producer nog niet kent he, haha!wrote:Weet ik. Alleen een bootleg lijkt mij altijd gratis te downloaden aangezien je de rechten niet bezit om een plaat te verkopen. Daarnaast ben ik benieuwd wie of wat STIKX is. Nog nooit van gehooord.
wrote:Lekker nummertje trouwens