Hierbij mijn bootleg op 'We Be Like' van Vato Gonzalez, Lady Bee & Murda!
* Free Download *
View on SoundCloud
* Free Download *
View on SoundCloud
Je bedoelt die 'roar' ?DJ_Tim wrote:1:16 free again screech??
jaPunthoofd wrote:Je bedoelt die 'roar' ?DJ_Tim wrote:1:16 free again screech??
Ik heb nog ff opgezocht welke free again je eigenlijk bedoelde.. Maar nee tis een vrij standaard preset in MassiveDJ_Tim wrote:jaPunthoofd wrote:Je bedoelt die 'roar' ?DJ_Tim wrote:1:16 free again screech??
Lijkt er idd op haha! Maar tis echt gewoon een preset in massiveDJ_Tim wrote:Ooh kan wel:P Ik vond em erg lijken op deze (op 6 seconden al)Verder leuke track hoor:)
Hoezo? DL staat aan en dit is het producers forum dus iedereen mag hier plaatsen.TiMOTHYb wrote:Bedankt voor de gratis bootleg...
Wie ben je?
Waarschijnlijk gewoon een hobbyproducer die hier op het forum de naam "Punthoofd" heeft, als je meer wilt horen kijk je toch op zn soundcloud?TiMOTHYb wrote:Weet ik. Alleen een bootleg lijkt mij altijd gratis te downloaden aangezien je de rechten niet bezit om een plaat te verkopen. Daarnaast ben ik benieuwd wie of wat STIKX is. Nog nooit van gehooord.
Er is altijd een punt dat je een producer nog niet kent he, haha!TiMOTHYb wrote:Weet ik. Alleen een bootleg lijkt mij altijd gratis te downloaden aangezien je de rechten niet bezit om een plaat te verkopen. Daarnaast ben ik benieuwd wie of wat STIKX is. Nog nooit van gehooord.
p-stylez wrote:Lekker nummertje trouwens