Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 11:47 

Hardtraxx Newbie

Hi allemaal! Ik ben vorig jaar mei gestart met een producer opleiding om alle ins en outs van muziekproductie te leren. Ik merk dat mijn producties de laatste tijd steeds meer groeien, dus ik wilde er graag eens 1 delen met de Hardstyle experts op dit forum :)

Ik ben benieuwd wat jullie van deze track vinden. Feedback wordt zeer gewaardeerd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 11:13 

Hardtraxx Elite

Screech in de mid is een beetje dun, wellicht helpt het als je hem iets breder zet of iets langere reverb geeft :)

Sfeertje in de break vind ik leuk, maar de opbouw mag ietsje sneller denk ik.

De kick die je in de climax en het 2e deel vd mid gebruikt lijkt een semitone te hoog: de grondtoon van je plaat is E, maar je kick staat op F. Tweede climax met andere kick gaat het stukken beter namelijk.

Lekker doorgaan zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 14:59 

Hardtraxx Newbie

Thanks voor de feedback! Aan die screech ga ik werken, die kan inderdaad nog wat voller. De break + melodie opbouw ga ik nog even naar kijken. Als het 2de deel van de melodie er in komt, wordt het misschien net iets te lang. Wilde echt een 'hands up' moment neerzetten, maar dat kan misschien iets korter.

Scherp van de kick! Klopt inderdaad. Ik doe op dit moment nog teveel op gehoor, dan dat ik echt muziek theorie toepas zoals root keys en dergelijke. Kicks en het pitchen daarvan worstel ik af en toe nog mee. Wordt aan gewerkt :)

Wat vond je van de melo en lead zelf? En de side chain? Voor het eerst dat ik dit echt toe heb gepast, daarom benieuwd of dit lekker klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 09:20 

Vind tweede deel van eerste climax heel vet :thumbsup: Afwerken/masteren/voller maken en kan best iets vets worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 14:00 

Hardtraxx Newbie

Thanks! Echt leuk om te horen :D We gaan aan de slag!
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks