Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 17:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hi allemaal!

Bij deze mijn nieuwe track 'Afraid Of The Dark'! Zoals de titel al verklapt, een wat meer duistere vibe dit keer. Ik vind hem erg tof geworden.

Benieuwd naar jullie reacties en feedback!

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Een duistere vibe heb je zeker wel goed neergezet!
Nice zo de break. De vocal is wel een beetje moeilijk te verstaan. Die mag wel wat meer 'op de mix' liggen.

In de 1e instantie had de plaat wel een beetje een B-Front vibe. Maar naarmate de break vordert heeft het zeker wel een ander karakter.

De 1e kick mag wel wat meer body hebben. Ik heb een subwoofer staan en ik vind hem wat mager overkomen, zeker in vergelijking met de volgende kick die erin klapt. Die heeft een veel strakkere laag. Terwijl het karakter van de 1e kick zeker niet verkeerd is. Als je daarvan het laag kan bijwerken heb je zeker een goeie kick!.

Lekker zo doorgaan man. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 18:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks, leuk om te lezen! :D

Ik ben enorm van film muziek naast Hardstyle en probeer die 2 zoveel mogelijk te combineren in mn tracks. Die B-front vibe kan goed kloppen haha. Is toch altijd mijn idool binnen de hardstyle geweest, raakt toch altijd een gevoelige snaar, krijg ik inspiratie van en ga ik zelf ook het hardste los op.

De 1e kick klopt ja. Kwam ik vandaag ook achter toen ik hem in de studio van mijn opleiding afspeelde. Kan zeker nog wat meer boomy. Op mijn Yamaha's in m'n eigen studio kwam deze goed door, maar dat komt omdat die wat minder scherp zijn op de lage frequenties. Kom er nu langzaam wel achter dat het goed is om je tracks op meerdere systemen te testen haha.

Die vocal heb ik inderdaad mee zitten stoeien. Zo'n fluisterende vrouwen vocal is echt een uitdaging. Vooral de opbouw naar de 2de climax. Daar vecht die vocal echt met de instrumenten in de break.

Ik ga nog even sleutelen aan die vocal en de eerste kick! Thanks voor de feedback man :clap:
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks