Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Eindelijk eens een track afgemaakt, ik ben heel benieuwd naar de reacties. Zelf vind ik de kick en de mixdown niet helemaal geweldig maar ik liep gewoon vast en wou ook een keer verder, werk hier nu al een lange tijd aan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 12:05 
 
Hardtraxx Elite

Niemand tips? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:27 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Niemand tips? :(

Ben zelf geen producer maar ik vind het allemaal nog wat dun klinken en zoals jezelf al zei dat er wel wat mag gebeuren aan de kick en mixdown. Voor de rest zit de track gewoon netjes in elkaar alleen nog wat aanpassingen aan je sounds en kicks dan kan dit wel wat leuks worden :) (Sorry als het onnuttige tips zijn, ik ben dan ook geen producer :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:35 
 
Hardtraxx Elite

Fietsband schreef:
DJ_Tim schreef:
Niemand tips? :(

Ben zelf geen producer maar ik vind het allemaal nog wat dun klinken en zoals jezelf al zei dat er wel wat mag gebeuren aan de kick en mixdown. Voor de rest zit de track gewoon netjes in elkaar alleen nog wat aanpassingen aan je sounds en kicks dan kan dit wel wat leuks worden :) (Sorry als het onnuttige tips zijn, ik ben dan ook geen producer :P )

Je hoeft geen producer te zijn om feedback te geven, k heb er zeker wel wat aan:) dankjewel! Ik ga er dan ook naar kijken. Mixdown en alles ben ik gewoon nog heel onervaren in, hoop dat dat beter gaat als ik het meer doe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk melodietje!
Je kan wel horen dat je een beginner bent, maar dat maakt helemaal niet uit! :P
We zijn allemaal een keer begonnen.
Ik raad je aan om eks-9 te downloaden, en ook een paar 909 hardstyle kick tutorials te kijken.
Dat zou al heel veel helpen!
En blijf vooral tracks maken, ongeacht de kick. Elke keer als je er een goeie reactie op krijgt geeft het de motivatie weer om nog een te maken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 13:48 
 
Hardtraxx Elite

Dankje voor je reactie!! Ik gebruik nu drumazon dus zelfde 909 kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was dit ook een 909 kick? :$
Oh sorry, het klonk niet echt als een 909, meer als een 3xosc kick o.i.d. :$
Maar tutorials kijken! dat is echt het handigst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Haha k zal em wel verneukt hebben :$ kick blijft een probleem maar idd tutorials kijken en blijven proberen :)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks