Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Hallo!

Na zoveel "jaar" alleen maar halve snippets gemaakt te hebben, heb ik eindelijk mijn eerste track af! :P

View on SoundCloud
Zoals altijd: Elk feedback (onderbouwd) is welkom :)
L
Hardtraxxer
142 posts member since 2015
last seen Oct 2021
Leuke track Skatzow :thumbsup:

Ik zelf had er meer mee gedaan voordat ik de original mix online zou zetten :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
Dankje! Wat had jij er dan nog mee gedaan? Is natuurlijk weer een leer moment :)
L
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Skatzow wrote:Dankje! Wat had jij er dan nog mee gedaan? Is natuurlijk weer een leer moment :)
Heb er voor gezorgd dat toen ik mijn track Inferno af had eerst bekendheid kreeg bij die podcasts. Zoals de XXlerator podcast, future of hardstyle, the magic show etc... en ben nu met meer recente tracks bezig met label(s).

Tip: voordat je je track online zet, ga eerst je tracks sturen naar alle labels! (Scantraxx, DWX, Fusion, GB...) Bij mij heeft deze feedback veel geholpen :thumbsup:

Stuur je track ook naar artiesten, om een voorbeeld te noemen, Thijs & Alex beoordelen vaak mijn tracks en hierdoor wordt je beter en beter. Door deze feedback weet je wat je beter moet doen en wat je goed doet, mocht je dit goed verbeteren dan heb je ook weer meer kans om in een van die vele podcasts te komen!

Paar kleine tips maar hoop dat je hier verder mee komt, het heeft mij in iedergeval goed geholpen om te weg verder omhoog te beklimmen :beer:
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
Ik stuur eigenlijk nooit tracks op voor feedback maar heb deze track wel opgestuurd naar 2 labels en van hun ook feedback gekregen.
Denkook dat mijn niveau nog niet hoog genoeg is om in podcast' s te komen maar kan de track altijd naar artiesten sturen inderdaad!

Super bedankt voor de tips! :)
K
Skatzow wrote:Denk ook dat mijn niveau nog niet hoog genoeg is om in podcast' s te komen maar kan de track altijd naar artiesten sturen inderdaad!
Ben ik het niet mee eens! Ik vind de track best goed in elkaar zitten. Sounds klinken best goed en wat mij betreft goed genoeg voor een podcast van genoemde namen. Heb daar mindere tracks voorbij horen komen namelijk ;)

Ik denk alleen dat je de track moet opvullen met meer elementen om het wat interessanter en spannender te maken. Hij kwakkelt een beetje door zo. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven :P Ik denk dat als je hier serieus goed voor gaat zitten het best een podcast waardige track kan worden. Misschien nog iets spelen met de melodie om wat meer drive te creëren? Succes in ieder geval :thumbup:
L
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Super bedankt voor de tips! :)
Geen probleem! Voor vragen/feedback etc kan je mij altijd bereiken via Facebook :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
Kiloknaller wrote: Ben ik het niet mee eens! Ik vind de track best goed in elka......
Dank voor de feedback en de positieve reactie! :D
Iemand zei ook dat de track nog te "plat" is, het mag wel meer een verhaal vertellen om het zo maar te verwoorden.
ik denk dat je dan ook meer elementen in je track krijgt.

@Lukeinfinite: Zal ik doen! (ben bezig met een hardere track)
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Dit is nou weer een echt 'Hardtraxx pareltje' :)

Om hem helemaal compleet te maken waren wat vocals leuk geweest, maar dit klinkt echt top!
D
Hardtraxxer
64 posts member since 2014
last seen Sep 2019
Dikke intro en heerlijke melodie!! :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
@DJ JellyBean & DJQuasar: Bedankt! :)

Er hadden inderdaad vocals in gekunnen maar was bang dat het al snel cheesey werd.
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
Erg goede track Skatzow :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
Thanks! :)
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Sounds zijn echt vet! Heb hem gedownload en staat regelmatig op :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
Dankje, daar doe ik het uiteindelijk ook voor :D
R
Hardtraxxer
113 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Klinkt goed. Zal hem deze maand even in mijn maandmix verwerken :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
Bedankt! Tof dat je hem je maand mix wilt verwerken.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Lekker oud stijltje! (2008 oid) Erg vet!
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
Dankje! Dat is ook wat ik wil overbrengen met deze track :P
R
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Skatzow wrote:Bedankt! Tof dat je hem je maand mix wilt verwerken.
View on SoundCloud
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
Thanks dat je de track in je mix hebt verwerkt! Merk wel dat de mix intro te druk is om lekker door te mixen, leerpuntje :D
R
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Skatzow wrote:Thanks dat je de track in je mix hebt verwerkt! Merk wel dat de mix intro te druk is om lekker door te mixen, leerpuntje :D
Dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor dat ik misschien alles nog net even te hard had staan. Ben ook geen onwijze DJ ofzo. :thumbup: