Related topics
Active topics in Gratis tracks
Moderators
Haha thnx, is gewoon voor de fun gemaakt he. Weddenschapje.. het orgineel is op dit moment redelijk in bij zuid hollandse boeren, dus werd er aan mij gevraagd om een hardstyle edit te maken
. Nog nooit gedaan, maar pakte redelijk goed uit haha.
Hahahaha wtf.
Waar ken ik t origineel toch van?
Keer op tv gezien volgens mij. TV Oranje ofzo. 
Waar ken ik t origineel toch van?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
HAHAHHAHAH HELD
-
S
Deze gaat mee voor carnaval 
HAHA Geweldig gast!
Gaat ook mee met carnaval op de wagen 
Haha gaaf deze reacties, lees het eigenlijk nu pas
Zou gaaf zijn als jullie het filmen als je hem draait
ben benieuwd naar hoe los die gaat. In zuid holland doet die het iig al goed 
Zou gaaf zijn als jullie het filmen als je hem draait
-
S
Ik zal het proberenp-stylez wrote:Haha gaaf deze reacties, lees het eigenlijk nu pas![]()
Zou gaaf zijn als jullie het filmen als je hem draaitben benieuwd naar hoe los die gaat. In zuid holland doet die het iig al goed
Hoop dat ik hem hoorbaar kan krijgen voor n man of 500 op hardstyle mondayMikezDJ wrote:HAHA Geweldig gast!Gaat ook mee met carnaval op de wagen
-
S
Heb r wel ff een mix intro aan geknutseld, ik denk wel dat ie aanslaat op de geluidswagen
.
Kan je die sturen Stefaneke? Ben wel benieuwd, mij lukte het niet echt om een intro eraan te geven 
Heeft iemand het nog gefilmd?
Heeft iemand het nog gefilmd?
Zie dit topic nu pas, episch inderdaad
.
En toch kwam deze weer weet ik hoeveel keer voorbij.Cruelty wrote:Die lopen dan een jaartje achter op Brabantp-stylez wrote:Haha thnx, is gewoon voor de fun gemaakt he. Weddenschapje.. het orgineel is op dit moment redelijk in bij zuid hollandse boeren, dus werd er aan mij gevraagd om een hardstyle edit te maken. Nog nooit gedaan, maar pakte redelijk goed uit haha.
.