Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Hey allemaal, ik ben nieuw bij Hardtraxx maar niet nieuw met het produceren van hardstyle :P
Ik heb samen met Stereorockerz een track gemaakt, ik hoop dat jullie het wat vinden :D

View on YouTube

Feedback is uiteraard meer dan welkom ^^
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Wat een kutplaat.
Kicks zijn net vers opgenomen scheten, lead jankt aan mijn oren, break is weer veel te lang en die pitchkicks raken volgens mij verdwaald in een ander zonnestelsel.

:D
B
Hardtraxxer
166 posts member since 2012
last seen Feb 2017
kvind m wel ok, geen supertrack, kicks in het middenstuk vind ik ook niet echt heel vet ofzo, de intro heeft wel een lekkere drive maar tegen de tijd dat ik bij het middenstuk was aanbeland was ik ook daar alweer een beetje klaar mee xd
beste stukje is 0.00 tot 1.30 de rest had voor mij niet gehoeven (no offence) want de break is teeeering lang en het melodietje wát dan komt is ook niet echt om over naar huis te schrijven..
Wil wel ff zeggen dat de track qua volgorde (opbouw) wel goed in elkaar zit hoor, t is alleen niet mijn soort track ;)

En wanneer leren mensen het nou eens: pitchkicks kunnen vet zijn maar NIET als je EEN MAAT LANG DIE LELIJKE HOGE PITCHKICK! ik heb daar zo'n hekel aan als mensen die hoge pitchkicks gebruiken, ga dan de diepte in dat klinkt veel vetter ;)
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
CosmicDestination wrote:Wat een kutplaat.
Kicks zijn net vers opgenomen scheten, lead jankt aan mijn oren, break is weer veel te lang en die pitchkicks raken volgens mij verdwaald in een ander zonnestelsel.

:D
Houd jij es even heel gauw je mond mede producer van deze track :P
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
Bedankt voor alle feedback! :clap:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vette artiestennamen.
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
TiMOTHYb wrote:Vette artiestennamen.
Haha we wilden eigenlijk nog veranderen, maar door wat moeilijkheden is dat helaas niet zo makkelijk :P
Maar beetje inspiratieloos idd :$
Donateur
last seen Aug 2024
Ik zou het alsnog met ingang van vandaag regelen. :)
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
TiMOTHYb wrote:Ik zou het alsnog met ingang van vandaag regelen. :)
Maar, Psyclopz is wel origineel toch? haha :huh:
Donateur
last seen Aug 2024
Alle namen zijn origineel. Alle namen die eindigen op een toegevoegde z niet.
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2013
TiMOTHYb wrote:Alle namen zijn origineel. Alle namen die eindigen op een toegevoegde z niet.
Naja kijk echt "toegevoegd" vind ik de z niet, anders was het een s. en ik vond een z passender. Misschien niet origineel omdat veel andere ariesten dat ook hebben, maar ik vond dit gewoon beter zo :) Lekker belangerijk trouwens of er een z in zit.. :P