Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is darkstep een subgenre van dubstep. Als je het niet leuk vind, prima. Ga alleen niet haten, want dat gebeurd hier nogal vaak >.<



Als je mn pagina wilt liken en meteen de downloadlink klik dan hier:
www.facebook.com/NoxitNL/app_220150904689418

Als je alleen de download wilt:
https://copy.com/FAez740sDh4ROKtA

Enjoy! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt best lekker zeg! Vind wel dat er op sommige momenten wat meer variatie/extra sounds in mogen, maar misschien hoort dit wel zo, ik heb niet echt verstand van dit genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Klinkt best lekker zeg! Vind wel dat er op sommige momenten wat meer variatie/extra sounds in mogen, maar misschien hoort dit wel zo, ik heb niet echt verstand van dit genre.


Ik luister het steeeds vaker, maar idd variatie is nooit een slecht idee. Ik neem je feedback mee voor een eventueel volgende project. Thanks man! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 19:54 
 
Hardtraxx Addict

Vette plaat man!
Hoe heb je die wobbels zo laten 'praten' als bij 3:00? dat 'WUAAAWUA' effect zeg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Combustion schreef:
Vette plaat man!
Hoe heb je die wobbels zo laten 'praten' als bij 3:00? dat 'WUAAAWUA' effect zeg maar


Die wobbel is gemaakt met massive. Gewoon heel veel automations op alles zetten. Daarna ga je gewoon kutten met 3 filters om het als een seksende transformer te laten klinken, want dat was mijn doel! :D
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks