Active topics in Gratis tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
Ik vind persoonlijk deze stijl van kicks helemaal niks, maar voor de rest klinkt i wel nice.
Ik vind dit soort kicks voor de afwisseling juist wel eens nice. Wat is het proces erachter als ik vragen mag?, distorted 909?
Track zit goed in elkaar hoor, kick zou ietsje harder mogen en misschien iets meer punch mogen hebben zodat hij beter door de mix prikt.
Track zit goed in elkaar hoor, kick zou ietsje harder mogen en misschien iets meer punch mogen hebben zodat hij beter door de mix prikt.
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
Thanks !Stoefoe wrote:Ik vind dit soort kicks voor de afwisseling juist wel eens nice. Wat is het proces erachter als ik vragen mag?, distorted 909?
Ja het is eigenlijk een heel simpel, ik gebruik Nicky Romero kick plugin voor de kick sample. Die layer ik en maak de ''tok'' dmv een high cut wat doffer, en haal de sub eruit. Die layer ik over de kick sample heen, zodat ik de kick (meerendeel sub) en het ''stompje'' apart kan regelen.
Zowiezo de tail na ong. 0,3 beat apart maken, en vervolgens distorten idd. Gedaan doormiddel van trash + camelphat.. en EQ-en.
Kick ligt mij persoonlijk niet maar verder klinkt het wel vet.
Ik wil die lead ook
Ik wil die lead ook
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vet! 
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Vet gedaan! 
Zie nu pas je antwoord.. Thanks voor de uitleg! en keep it up, dit klinkt al lekker!Punthoofd wrote:Thanks !Stoefoe wrote:Ik vind dit soort kicks voor de afwisseling juist wel eens nice. Wat is het proces erachter als ik vragen mag?, distorted 909?
Ja het is eigenlijk een heel simpel, ik gebruik Nicky Romero kick plugin voor de kick sample. Die layer ik en maak de ''tok'' dmv een high cut wat doffer, en haal de sub eruit. Die layer ik over de kick sample heen, zodat ik de kick (meerendeel sub) en het ''stompje'' apart kan regelen.
Zowiezo de tail na ong. 0,3 beat apart maken, en vervolgens distorten idd. Gedaan doormiddel van trash + camelphat.. en EQ-en.