Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:43 
 
Hardtraxxer

Heeft even geduurd vanwege de remix contest, maar vandaag beschikbaar!

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk deze stijl van kicks helemaal niks, maar voor de rest klinkt i wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit soort kicks voor de afwisseling juist wel eens nice. Wat is het proces erachter als ik vragen mag?, distorted 909?

Track zit goed in elkaar hoor, kick zou ietsje harder mogen en misschien iets meer punch mogen hebben zodat hij beter door de mix prikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 11:24 
 
Hardtraxxer

Stoefoe schreef:
Ik vind dit soort kicks voor de afwisseling juist wel eens nice. Wat is het proces erachter als ik vragen mag?, distorted 909?

Track zit goed in elkaar hoor, kick zou ietsje harder mogen en misschien iets meer punch mogen hebben zodat hij beter door de mix prikt.


Thanks !

Ja het is eigenlijk een heel simpel, ik gebruik Nicky Romero kick plugin voor de kick sample. Die layer ik en maak de ''tok'' dmv een high cut wat doffer, en haal de sub eruit. Die layer ik over de kick sample heen, zodat ik de kick (meerendeel sub) en het ''stompje'' apart kan regelen.
Zowiezo de tail na ong. 0,3 beat apart maken, en vervolgens distorten idd. Gedaan doormiddel van trash + camelphat.. en EQ-en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 14:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kick ligt mij persoonlijk niet maar verder klinkt het wel vet.

Ik wil die lead ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 15:11 
 
Hardtraxx Addict

Vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 03:12 
 
Hardtraxx Crew

Vet gedaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Stoefoe schreef:
Ik vind dit soort kicks voor de afwisseling juist wel eens nice. Wat is het proces erachter als ik vragen mag?, distorted 909?

Track zit goed in elkaar hoor, kick zou ietsje harder mogen en misschien iets meer punch mogen hebben zodat hij beter door de mix prikt.


Thanks !

Ja het is eigenlijk een heel simpel, ik gebruik Nicky Romero kick plugin voor de kick sample. Die layer ik en maak de ''tok'' dmv een high cut wat doffer, en haal de sub eruit. Die layer ik over de kick sample heen, zodat ik de kick (meerendeel sub) en het ''stompje'' apart kan regelen.
Zowiezo de tail na ong. 0,3 beat apart maken, en vervolgens distorten idd. Gedaan doormiddel van trash + camelphat.. en EQ-en.


Zie nu pas je antwoord.. Thanks voor de uitleg! en keep it up, dit klinkt al lekker!
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks