Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 10:21 
 
Hardtraxxer

FREE DOWNLOAD

Onze remix op Enjoy The Ride van Krewella!

Enjoy The Remix :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 11:29 
 
Hardtraxx Crew

Kick.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:38 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
:thumbup:

Alleen ik vind de kick een beetje raar klinken.



Okee wat dan precies ? qua feeback ? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wanneer begin je met eigen kicks? Eigenlijk zover ik weet nog nooit een eigen kick van je gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Toch is beginnen met eigen kicks... Dit is overduidelijk die van Frontliner. Zonde want ik vind de rest wel aardig, en ik zou zelf meer tijd steken in kicks. Zo kan je ook ergens komen als dat je doel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 15:43 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Toch is beginnen met eigen kicks... Dit is overduidelijk die van Frontliner. Zonde want ik vind de rest wel aardig, en ik zou zelf meer tijd steken in kicks. Zo kan je ook ergens komen als dat je doel is.


Misschien is het doel niet altijd om ergens te komen, maar om gewoon muziek te maken..
Buiten dat is dit gewoon een remix, geen eigen track geen dagen lang perfectioneren.
Dat iemand die zelf met muziek bezig is hoort dat het een frontliner kick is, neemt niet weg dat iemand die niet met muziek bezig is maar enkel luistert, het geheel hoort en daaruit een mening vormt, ipv een track van te vore al af te keuren op de frontliner kick ;) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Dat iemand die zelf met muziek bezig is hoort dat het een frontliner kick is, neemt niet weg dat iemand die niet met muziek bezig is maar enkel luistert, het geheel hoort en daaruit een mening vormt, ipv een track van te vore al af te keuren op de frontliner kick ;) :thumbsup:

Wil je hiermee zeggen dat je tegen anderen doet alsof je het zelf maakt? :huh:
Hij pitcht ook nog zo vals als een kraai. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 23:22 
 
Artiest

Zygoma schreef:

Hij pitcht ook nog zo vals als een kraai. :x

Echt he, net The R3belz - Earth
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit een officiele remix?
Zoniet, dan is het een bootleg ;)
Als je er remix van maakt terwijl daar geen toestemming voor is dan kan je gezijk krijgen.
Buiten dat, als het een bootleg is, heb je niet de volledige rechten op de track, en hoort hij hier niet op deze forum ''Gratis tracks''...
Al die regels :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 09:09 
 
Hardtraxxer

DigitalEarthquake schreef:
Is dit een officiele remix?
Zoniet, dan is het een bootleg ;)
Als je er remix van maakt terwijl daar geen toestemming voor is dan kan je gezijk krijgen.
Buiten dat, als het een bootleg is, heb je niet de volledige rechten op de track, en hoort hij hier niet op deze forum ''Gratis tracks''...
Al die regels :/


Normaal gesproken had je gelijk idd, alleen gaat het hierbij om een 'remix-contest' ;)

@zygoma zo vals als een kraai ? zal wel meevallen aangezien de kick in de goede toonhoogte is :)
En waarom zou ik voor andere moeten doen alsof iets van mij is? xD chill gewoon, en vind de track leuk of niet leuk.. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
@zygoma zo vals als een kraai ? zal wel meevallen aangezien de kick in de goede toonhoogte is :)
En waarom zou ik voor andere moeten doen alsof iets van mij is? xD chill gewoon, en vind de track leuk of niet leuk.. :kiss:


Nee hij pitcht (volgens mij) een semitone te laag op een gegeven moment. :innocent:
En waarom je dat zou doen weet ik niet, het was een vraag.

En ja, ik keur een track met een Frontliner kick bij voorbaat al af als hij in de "producers corner" staat, sorry.

SoundEnergizer schreef:
Zygoma schreef:

Hij pitcht ook nog zo vals als een kraai. :x

Echt he, net The R3belz - Earth

Die is wel op de goede pitch, tail vervormt alleen niet zo mooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dont fuck with Earth :nono:
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks