A
Hardtraxxer
255 posts member since 2013
last seen Aug 2014
FREE DOWNLOAD

Onze remix op Enjoy The Ride van Krewella!

Enjoy The Remix :thumbsup:

View on SoundCloud
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Kick.. :/
Last edited by MYTZE on 29 Apr 2014 23:25, edited 1 time in total.
A
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Mitzinator wrote::thumbup:

Alleen ik vind de kick een beetje raar klinken.

Okee wat dan precies ? qua feeback ? :thumbsup:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Wanneer begin je met eigen kicks? Eigenlijk zover ik weet nog nooit een eigen kick van je gehoord.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Toch is beginnen met eigen kicks... Dit is overduidelijk die van Frontliner. Zonde want ik vind de rest wel aardig, en ik zou zelf meer tijd steken in kicks. Zo kan je ook ergens komen als dat je doel is.
A
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Lenny wrote:Toch is beginnen met eigen kicks... Dit is overduidelijk die van Frontliner. Zonde want ik vind de rest wel aardig, en ik zou zelf meer tijd steken in kicks. Zo kan je ook ergens komen als dat je doel is.
Misschien is het doel niet altijd om ergens te komen, maar om gewoon muziek te maken..
Buiten dat is dit gewoon een remix, geen eigen track geen dagen lang perfectioneren.
Dat iemand die zelf met muziek bezig is hoort dat het een frontliner kick is, neemt niet weg dat iemand die niet met muziek bezig is maar enkel luistert, het geheel hoort en daaruit een mening vormt, ipv een track van te vore al af te keuren op de frontliner kick ;) :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Amazis wrote:Dat iemand die zelf met muziek bezig is hoort dat het een frontliner kick is, neemt niet weg dat iemand die niet met muziek bezig is maar enkel luistert, het geheel hoort en daaruit een mening vormt, ipv een track van te vore al af te keuren op de frontliner kick ;) :thumbsup:
Wil je hiermee zeggen dat je tegen anderen doet alsof je het zelf maakt? :huh:
Hij pitcht ook nog zo vals als een kraai. :x
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
Zygoma wrote:
Echt he, net The R3belz - Earth
Hardtraxxer
322 posts member since 2014
last seen Jun 2021
Is dit een officiele remix?
Zoniet, dan is het een bootleg ;)
Als je er remix van maakt terwijl daar geen toestemming voor is dan kan je gezijk krijgen.
Buiten dat, als het een bootleg is, heb je niet de volledige rechten op de track, en hoort hij hier niet op deze forum ''Gratis tracks''...
Al die regels :/
A
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
DigitalEarthquake wrote:Is dit een officiele remix?
Zoniet, dan is het een bootleg ;)
Als je er remix van maakt terwijl daar geen toestemming voor is dan kan je gezijk krijgen.
Buiten dat, als het een bootleg is, heb je niet de volledige rechten op de track, en hoort hij hier niet op deze forum ''Gratis tracks''...
Al die regels :/
Normaal gesproken had je gelijk idd, alleen gaat het hierbij om een 'remix-contest' ;)

@zygoma zo vals als een kraai ? zal wel meevallen aangezien de kick in de goede toonhoogte is :)
En waarom zou ik voor andere moeten doen alsof iets van mij is? xD chill gewoon, en vind de track leuk of niet leuk.. :kiss:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Amazis wrote:@zygoma zo vals als een kraai ? zal wel meevallen aangezien de kick in de goede toonhoogte is :)
En waarom zou ik voor andere moeten doen alsof iets van mij is? xD chill gewoon, en vind de track leuk of niet leuk.. :kiss:
Nee hij pitcht (volgens mij) een semitone te laag op een gegeven moment. :innocent:
En waarom je dat zou doen weet ik niet, het was een vraag.

En ja, ik keur een track met een Frontliner kick bij voorbaat al af als hij in de "producers corner" staat, sorry.
SoundEnergizer wrote:
Zygoma wrote:
Echt he, net The R3belz - Earth
Die is wel op de goede pitch, tail vervormt alleen niet zo mooi :P
Last edited by Zygoma on 05 May 2014 17:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Dont fuck with Earth :nono: