F
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Feb 2015
Hey gasten, hier mijn nieuwe plaat: Zombie Anthem!
Ik ben hier ongeveer 2 á 3 weken mee bezig geweest, heb er erg mijn best op gedaan.
Ik beschik op dit moment (nog) niet over studio monitoren, dus het kan zijn dat de afmix wat ruk is.

View on SoundCloud

Share, Like, Enjoy!

Freakshow
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Serieus een break van 2 minuten?
F
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Feb 2015
Kan kloppen dat er te veel laag in mn kick zit. Is een kwestie van persoonlijke smaak denk ik, en het feit dat ik nog geen monitoren heb staan. Over de lange break, de een vindt 'm te lang, maar toen ik 'm af had leek het me juist goed. Ik denk ook niet dat de mid-intro en de break goed in elkaar overlopen, waardoor het lijkt alsof de break te lang is. Ik ben van plan om met alle feedback die ik gekregen heb, een soort hardtraxx edit te maken. Wel tof dat de vocals goed uitpakken!
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 4 days ago
vet
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Sorry, maar ik vind die melodie wel zooo wazig xd . Ik volg er echt helemaal niks van!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
pim wrote:Sorry, maar ik vind die melodie wel zooo wazig xd . Ik volg er echt helemaal niks van!
dit dus.

klinkt vals aan alle kanten, maar dan op een slechte manier xd
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Volgens mij wordt hier gewoon getrolled op deze snippet, want 't klinkt inderdaad echt nergens naar.
Kick is vals met de melodie, maar dat kan ook niet anders als je melodie vals is. Melodie gaat van hot naar her en is niet te volgen. De synth is blikkerig, schel en niet fijn voor je trommelvliezen.

Oefenen! oefenen! oefenen!
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Wie is hier weer aant trollen? Tis wel genoeg geweest na ViruZZTweakerzzzz en die shit :P