Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
View on SoundCloud

http://wtrns.fr/qbboTHO1nsbHMn

Een snel projectje omdat ik 100 like's op mijn facebook heb :D

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pag ... 4206353549
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Vette track :D . Je begint echt steeds meer een eigen stijl te ontwikkelen :thumbsup: .
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
D-Teq wrote:Vette track :D . Je begint echt steeds meer een eigen stijl te ontwikkelen :thumbsup: .
:lol: sorry, dit is gewoon slecht...laat staan dat er een eigen stijl in zit (of je stijl moet dan weer zijn om expres slecht te zijn) Oefen nou maar gewoon even door voordat je allemaal van de toren gaat blazen dat je een producer bent ;)
Artiest
last seen May 2026
_dp_ wrote:
D-Teq wrote:Vette track :D . Je begint echt steeds meer een eigen stijl te ontwikkelen :thumbsup: .
:lol: sorry, dit is gewoon slecht...laat staan dat er een eigen stijl in zit (of je stijl moet dan weer zijn om expres slecht te zijn) Oefen nou maar gewoon even door voordat je allemaal van de toren gaat blazen dat je een producer bent ;)
Serieus, dat antwoord slaat echt nergens op, leg dan gewoon op een fatsoenlijke manier uit.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Oke,
- Je melodie is te herhalend, bovendien zit er geen gevoel in.
- Je synth klinkt te droog
- Die eerste anti-climax klinkt nergens naar. De kicks zijn niks, de gebruikte melodie is niks en de 'drive' ontbreekt.
- Melodie in de climax is weer herhalend, irritant en zonder emotie.
- Carnavals melodie in de outro
- Het gehele nummer is gewoon te leeg, je moet het nummer voller maken ;)
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
_dp_ wrote:Oke,
- Je melodie is te herhalend, bovendien zit er geen gevoel in.
- Je synth klinkt te droog
- Die eerste anti-climax klinkt nergens naar. De kicks zijn niks, de gebruikte melodie is niks en de 'drive' ontbreekt.
- Melodie in de climax is weer herhalend, irritant en zonder emotie.
- Carnavals melodie in de outro
- Het gehele nummer is gewoon te leeg, je moet het nummer voller maken ;)
Hier sluit ik me bij aan.
Je kicks missen power, alles herhaalt telkens...

Ik denk dat iedereen wel een melodietje kan maken en dat de hele track af laten spelen.

Wel goed dat je het probeert vind ik!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Festuca wrote:
_dp_ wrote:
Serieus, dat antwoord slaat echt nergens op, leg dan gewoon op een fatsoenlijke manier uit.
ik ben het wel een beetje met hem eens hoor, je doet je voor alsof je al een groot producer bent terwijl je nog maar gewoon in de beginfase zit. ik zou gewoon veel door oefenen en niet direct allemaal dingen free gaan weggeven.

maarja dat vind ik ervan.
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
sorry maar dit vind ik dus helemaal niets zoals hier boven al gezegd melo herhaald veeeels te veel;) en der zit amper drive in wat het een beetje saai maakt;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Heb ze veel slechter gehoord voor beginnende producers hoor, natuurlijk niet release waardig of iets wat je moet draaien in setjes, maar practice makes perfect :thumbup:
Artiest
last seen May 2026
Ja daarom het staat niet voor niets in het producers topic toch? :)
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Ik vind dit nog anders aardig knap, ik zou je het niet na kunnen doen. :thumbup:
Artiest
last seen May 2026
:P
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 10 days ago
je midintro klinkt heel leeg, climax is wel ok maar zoals al eerder gezegd heel erg eentonig, ongeveer 2 minuten hetzelfde...
en sorry maar het outro vind ik echt verschrikkelijk, komt vooral door het melodietje XD

Verder vind ik dat mensen een beetje hypocriet doen, als een "Hardtraxx Newbie" dit zou posten zou hij de grond in geboord worden.
Artiest
last seen May 2026
Nehoor want dan zit jij in het verkeerde topic
Hardtraxx Elite
last seen 10 days ago
In ieder geval zou men niet zo lyrisch zijn als nu. ^^
Artiest
last seen May 2026
Lyrisch? :P 1tje misschien
Hardtraxx Elite
last seen 10 days ago
Niet alleen hier, ook bij de release van d-teq over je remix.
Artiest
last seen May 2026
Valt ookwel mee :P En hoezo mag iemand het niet mooi vinden ofzo?
Hardtraxx Elite
last seen 10 days ago
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen bij hun beoordeling te veel afgaan op de naam die erbij staat. (As usual)
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Ben het wel een beetje eens met Zygoma, dat gevoel heb ik soms ook op Hardtraxx, dat de vaste mensen elkaar schouderklopjes geven, terwijl dat de 'Hardtraxx Newbie's' ook zieke tracks hebben soms.
Daar wordt dan weer heel kort op gereageerd en voornamelijk dat het naar kak klinkt.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Zygoma wrote:Daar gaat het niet om, het gaat erom dat mensen bij hun beoordeling te veel afgaan op de naam die erbij staat. (As usual)
Welcome to hardtraxx. je moet goed kunnen om gaan met kritiek ook al is het soms totaal waardeloos.
Artiest
last seen May 2026
Niet alleen hardtraxx dat werkt met alles zo
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
Iets komt me zo bekend voor in die melodie, maar kom niet op wat
Artiest
last seen May 2026
Het is een hele simpele melodie :P Dus zou zo maar kunnen