Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:56 
 
Hardtraxx Newbie

Wij zijn de Energyzers. We produceren al een tijdje maar zijn tot nu toe te perfectionistisch geweest om tracks online te zetten. Omdat we toch wel benieuwd zijn naar reacties hebben we Go Forth zo goed mogelijk uitgewerkt en online gezet. Enjoy! Feedback is natuurlijk welkom..

Groeten,
Roy en Maarten

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op zich een hele nette track, met een hele mooie mixdown. Een paar punten van kritiek:

- De track op zich is niet heel erg gevarieerd, de synth blijft constant 't zelfde.

- Dan over de synth; die is vrij dunnetjes en heel erg hoog, probeer wat lagere layers erbij te doen, zo krijg je een voller geluid!

- De kick moet nog ge'EQ-d worden, er is heel veel bass, hierdoor hoor je de punch eigenlijk niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een leuk nummer, lekkere melodie en de kicks klinken een stuk beter dan wat ik eerder heb gehoord :thumbsup:
Maar ik vind Fall Silently (afgezien van de kicks) wel een stukje beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

Vind ik ook hoor maar deze was al veel verder af dus hebben we deze eerst afgemaakt.

@Wouter: Thanks voor de feedback, met die eentonigheid ben ik het wel eens omdat we in de outro dezelfde synth gebruiken. Dat was ooit een snel verzonnen idee om een draaibare versie te maken en dat hebben we zo gehouden omdat we het ook wel wat vonden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 00:24 
 
Hardtraxx Newbie

Van verschillende kanten feedback ontvangen en besloten om toch nog een nieuwe versie met wat kleine aanpassingen te maken:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe die kicks ook maar onder Fall Silently dan :P Klinkt vrij aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 17:54 
 
Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
Was jullie oude alias dan Project X?
Ik vind het een lekkere track, maar zonde dat de kick kracht verliest als ie pitcht


Nee, dit is echt onze eerst track die we af hebben, geen oude alias gehad :P

Vind je hem kracht verliezen als hij omlaag pitcht of juist in de hoogste pitch waar die op begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 22:35 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Oh oke, Project X heeft ook een track Fall Silently, daarom. En als ie omlaag pitcht vind ik

Das Search For Your Freedom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Project X heeft ook een track Fall Silently

Ik ook, nog wel meer mensen hoor, komt door die gratis vocals :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Originele naam man!
https://www.facebook.com/EnergyzedMusic
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:55 
 
Hardtraxx Newbie

We hebben deze naam zo'n drie jaar geleden al bedacht ten tijde van het eerste producers contest voor het Defqon.1 Australia anthem. We vonden onze inzending het niet waard om online te zetten en hebben sindsdien ook niks anders afgemaakt wat we het waard vonden om online te zetten, tot aan Go Forth. Vandaar dat onze naam tot nu toe nog nergens is opgedoken.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks