E
8 posts member since 2012
last seen Feb 2014
Wij zijn de Energyzers. We produceren al een tijdje maar zijn tot nu toe te perfectionistisch geweest om tracks online te zetten. Omdat we toch wel benieuwd zijn naar reacties hebben we Go Forth zo goed mogelijk uitgewerkt en online gezet. Enjoy! Feedback is natuurlijk welkom..

Groeten,
Roy en Maarten

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Op zich een hele nette track, met een hele mooie mixdown. Een paar punten van kritiek:

- De track op zich is niet heel erg gevarieerd, de synth blijft constant 't zelfde.

- Dan over de synth; die is vrij dunnetjes en heel erg hoog, probeer wat lagere layers erbij te doen, zo krijg je een voller geluid!

- De kick moet nog ge'EQ-d worden, er is heel veel bass, hierdoor hoor je de punch eigenlijk niet meer.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wel een leuk nummer, lekkere melodie en de kicks klinken een stuk beter dan wat ik eerder heb gehoord :thumbsup:
Maar ik vind Fall Silently (afgezien van de kicks) wel een stukje beter.
E
last seen Feb 2014
Vind ik ook hoor maar deze was al veel verder af dus hebben we deze eerst afgemaakt.

@Wouter: Thanks voor de feedback, met die eentonigheid ben ik het wel eens omdat we in de outro dezelfde synth gebruiken. Dat was ooit een snel verzonnen idee om een draaibare versie te maken en dat hebben we zo gehouden omdat we het ook wel wat vonden hebben.
E
last seen Feb 2014
Van verschillende kanten feedback ontvangen en besloten om toch nog een nieuwe versie met wat kleine aanpassingen te maken:

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Doe die kicks ook maar onder Fall Silently dan :P Klinkt vrij aardig.
E
last seen Feb 2014
Socializerz wrote:Was jullie oude alias dan Project X?
Ik vind het een lekkere track, maar zonde dat de kick kracht verliest als ie pitcht
Nee, dit is echt onze eerst track die we af hebben, geen oude alias gehad :P

Vind je hem kracht verliezen als hij omlaag pitcht of juist in de hoogste pitch waar die op begint?
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Socializerz wrote:Oh oke, Project X heeft ook een track Fall Silently, daarom. En als ie omlaag pitcht vind ik
Das Search For Your Freedom :P
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Socializerz wrote:Project X heeft ook een track Fall Silently
Ik ook, nog wel meer mensen hoor, komt door die gratis vocals :P
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2013
last seen Sep 2015
E
last seen Feb 2014
We hebben deze naam zo'n drie jaar geleden al bedacht ten tijde van het eerste producers contest voor het Defqon.1 Australia anthem. We vonden onze inzending het niet waard om online te zetten en hebben sindsdien ook niks anders afgemaakt wat we het waard vonden om online te zetten, tot aan Go Forth. Vandaar dat onze naam tot nu toe nog nergens is opgedoken.