Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2022 12:36 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2022 12:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hi Mystic!

Top
Vette intro. Brengt me weer terug naar de 2008-2009 tijd. Lekkere screech ook Melodie heeft ook diezelfde vibe, echt goed gedaan. Intro kick klinkt ook lekker vol in mijn optiek.

Aandachtspunten
- De overgang van de intro naar break komt wat plots. Mogelijk dat je de bells ook al kan laten opkomen bij het stukje op 1.37.
- Ik ben niet zeker of ik de vocals bij de plaat vind passen. Volgens mij past hier een vrouwen vocal iets beter bij. Maar dat is een smaak dingetje denk ik.
- Persoonlijk zou ik op 3.21 in de climax wat meer variatie aanbieden. Het is een 32 bar climax, dus zonder variatie kan dat best eentonig worden. Mogelijk een variatie in de melodie of een vocal cut laten terug komen?

Ik hoop dat je er iets aan hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 21:03 
 
Hardtraxxer

Hey, ik waardeer de comment!

Eigenlijk ben ik het helemaal eens met je eerste en derde punt, maar ik moet dan ook zeggen dat dit een plaat is waar ik eigenlijk niet heel erg veel tijd aan heb besteed. Wel zodanig genoeg dat ik er een eindproduct van heb kunnen maken, maar ik doe dit project naast mijn main project 'Mystic' enkel erbij om de liefhebbers van deze sound/stijl blij te kunnen maken. Meeste tijd gaat uiteindelijk in mijn releases onder 'Mystic' zitten, waar ik toch iets meer prioriteit aan stel.
Maar dat je de plaat verder kan waarderen, vind ik erg vet om te lezen!

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 00:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aah een soort alter ego voor de early tracks. Cool!

Je hebt er een nieuwe soundcloud volger bij! Benieuwd naar je Mystic tracks. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 19:25 
 
Hardtraxxer

Jazeker, haal heel veel plezier uit het maken van de "early/classic sound" van tijd tot tijd, met de intentie dat de platen net klinken alsof ze daadwerkelijk 13-14 jaar oud zijn. Een soort contra-progressieve manier van produceren, haha :D.

De Mystic tracks hebben over het algemeen een wat frissere, modernere insteek.

Erg goed om te lezen, dat waardeer ik! :)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks