Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ditmaal een mash-up van zowat alle tracks van het Smack album van The Pitcher. Hij is best vet geworden al zeg ik het zelf :thumbsup:

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/80840561/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand toevallig zijn oren geleend aan deze mash en heeft er iets over te zeggen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

even snel door heen geskipt en klinkt wel lekker strak! ga 'm vanavond een goede luister beurt geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
even snel door heen geskipt en klinkt wel lekker strak! ga 'm vanavond een goede luister beurt geven!


Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Forbidden Phobia schreef:
even snel door heen geskipt en klinkt wel lekker strak! ga 'm vanavond een goede luister beurt geven!


Ben benieuwd :D


sorry voor de late reactie maar hier is de feedback..

Ik heb de mashup van begin tot eind beluisterd en ik moet zeggen dat die erg lekker is maar ik heb toch een aantal puntjes waar ik me aan stoor.. en dat zijn

van 0:55 tot 1:10 de vocalsen geluidjes van Banggrindin klinken niet helemaal lekker beetje rommelig ..
van 2:14 tot 2:26 vind het ook een beetje rommelig klinken .
en van 3:05 tot 3:30 de vocalen door de melodie waardoor de vocalen weg worden gedrukt en de melodie niet meer tot zijn recht komt helaas.. verder klinkt de mash-up erg lekker! als er aan die 3 puntjes nog word geknutseld dan ga ik 'm zeker gebruiken in me setjes! Keep up the good work :thumbsup:

vraag: ben je het met me eens over de kritiek die ik geef? ^^
ben wel benieuwd of jij het zelf ook zo vind namelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begrijp je punten wel :P Ik maak mijn mash-ups met Mixmeister, dus mijn opties om elementen echt super helder te krijgen is erg gelimiteerd.

Het eerste punt begrijp ik wel, maar daar probeerde ik gewoon door combinatie van twee verschillende intro opbouwen een eigen intro te maken. Rommelig vind ik het niet klinken. Het is alleen niet wat je verwacht.

Bij het tweede punt is het eigenlijk hetzelfde. Door een deel van de melodie van Cherish en de screech van Burn It te gebruiken op de kick van Burn it. Ik probeer zeg maar te spelen met de elementen binnen een nummer en zo echt mijn eigen draai er aan te geven. Misschien klinkt het wat rommelig, maar zelf vond ik het wel vet.

Het 3de punt ben ik het dan niet mee eens. De vocal wordt niet weggedrukt naar mijn gevoel.

Thanks voor je feedback. Hier kan ik wel wat mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks