Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 23:16 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 22:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Climax klinkt erg chaotisch. Probeer sowieso de bass te minderen van het melo-stuk. Vind deze kick ook niet passen bij de climax, had je beter een kick van een andere D-Sturb plaat kunnen gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 01:25 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Climax klinkt erg chaotisch. Probeer sowieso de bass te minderen van het melo-stuk.

Zou echt niet weten hoe je dat moet doen.

Citaat:
Vind deze kick ook niet passen bij de climax, had je beter een kick van een andere D-Sturb plaat kunnen gebruiken.

Kben het hier met je eens, ik vind zelf ook dat de kick niet in de climax past alleen ik dacht ik pak deze omdat het bij het nummer zelf hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 12:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Citaat:
Climax klinkt erg chaotisch. Probeer sowieso de bass te minderen van het melo-stuk.

Zou echt niet weten hoe je dat moet doen.


Check eens Fabfiilter Pro-Q 3. Kan ook eventueel met die EQ van FL Studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 15:38 
 
Hardtraxx Addict

Divinez schreef:
TheUnnamed schreef:
Citaat:
Climax klinkt erg chaotisch. Probeer sowieso de bass te minderen van het melo-stuk.

Zou echt niet weten hoe je dat moet doen.


Check eens Fabfiilter Pro-Q 3. Kan ook eventueel met die EQ van FL Studio.


Dankjewel voor de tip, ik had EQ 2 geprobeerd van FL Studio en het werkte, kheb ook de kicks verandert en de kicks ook iets anders gepitched, ik had op yt een midi pack gevonden met deze melodie erin en de bass van de melodie ziet er zo uit: https://gyazo.com/a5778ae7d1f403c3c4e994e1d524a58a

als je de kicks precies ook zo pitched dan klinkt het nergens naar dus ik heb ze iets anders gepitched maar het klinkt alsof ze correct zijn gepitched.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks