Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 jaar geleden ben ik gestart met het produceren van muziek, nouja leren. Na eindelijk het kick maken een beetje onder de knie te hebben heb ik mee gedaan met de remix contest. Proberen kan altijd toch !?

Nouja mn aller 1e nummertje, hoop dat het iets in de richting is :)


Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Je kick is in de climax echt onmundig vals
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 02:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Je kick is in de climax echt onmundig vals


Hmm raar dat mij dat helemaal niet is opgevallen? Als het zo "onmundig vals' is zou ik er wel iets van gehoord kunnen hebben lijkt me? Misschien zou je er ook meteen bij kunnen zeggen hoe ik dit kan verbeteren en wat je van de rest vind?

Bedankt voor de moeite -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 10:03 
 
Hardtraxx Elite

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is je basis kick ook gewoon vals. En ik snap ook niet hoe je het niet hebt kunnen horen want hij is gewoon heel erg vals xD. Verder komt je kick ook niet echt lekker door. Hij mist veel punch. Je lead is al stukken beter maar deze mag nog meer naar voren komen in je mixdown want de kick druk hem nu erg weg.

Hoop dat je hier meer aan hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vind dit zelf toch ook niet goed hoop ik? Alles is flinterdun en inderdaad vals. Maakt verder niet uit, gewoon blijven oefenen Ik zou het alleen nog niet hier plaatsen, maar in het desbetreffende productie topic voor amateurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 15:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik snap nooit zo waarom mensen boos worden wanneer ze feedback krijgen. Wees blij dat je het hier post inplaats van dat een of ander gaar label hem released.

Je weet nu wat je te doen staat dus. oefenen oefenen en nog eens oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik snap nooit zo waarom mensen boos worden wanneer ze feedback krijgen. Wees blij dat je het hier post inplaats van dat een of ander gaar label hem released.

Je weet nu wat je te doen staat dus. oefenen oefenen en nog eens oefenen.


Ik ben niet boos hoor? Ik vroeg alleen of die zijn reactie wat meer vorm kan geven.

En ik vond dit idd zelf wel goed ja ;) Ik weet wat ik ooit zelf gemaakt heb, en als ik dat met dit vergelijk ben ik meters omhoog gegaan ja, maar ach de weg naar perfectie is nog heel ver weg ja.
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks