Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



Soundcloud compressie is via de player wel merkbaar. Download (24bit wav) beschikbaar via het download knopje.

Iets over de track:
Begonnen als deelname aan een contest. Geïnspireerd op de film Donnie Darko.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 09:33 
 
Hardtraxxer

vette melo's ;) alleen die kick vind ik te kort, misschien dat je m wat meer tail moet geven of dikke reverse erop moet zetten..
mid-intro: vet :thumbsup: alleen vind ik die 4x4 kick niet zo goed uitkomen, misschien nog iets andere synth daarover ofzo?

laaste stuk vind ik ook echt wel leuk man alleen daar wie die hele korte kick, dat is wel echt jammer :clap:

maar wel strakke track man, kwou dat ik al zulke strakke HS tracks kon maken xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hey, thnx voor het compliment!

De midintro kicks klinken inderdaad wat kort, met name omdat de tail in een sub-frequenties zit die bij nader inzien, over het algemeen niet wordt weergegeven. Als gevolg van een kick root note in lage E geproduceerd op monitoren met licht overdreven weergave in het laag.

Je kunt de 24bit Wav downloaden via het knopje. Luister die bijvoorbeeld eens met een goede koptelefoon, sub of in de auto.

Je zult dan met name merken dat de climax kick veel meer toon heeft.

Los daarvan hoort een plaat natuurlijk gewoon op vrijwel iedere geluidsinstallatie naar behoren te klinken en de kick genoeg power te hebben. Dat is ook de les die ik hieruit heb geleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:22 
 
Hardtraxxer

al gedaan voordat ik commentaar gaf ;)

check mn onderschrift, op een setje adm-5's heb ik t geluisterd zoals ik met alles doe, ik weet namelijk dat soundcloud je kicks verkracht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dan is de toon toch echt te laag voor weergave zonder sub ;) mijn Krk 6'jes geven het wel weer, zelfde geldt voor mijn koptelefoon. Moet ik toch maar een setje 5" halen om te A/B-en...
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks